Gå til innhold

Ungkaren


arh21

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden du sprø regner jeg med at du vil vite det. Andreas og Heidi var på singledate. Havnet i boblebassensget og det så rimelgi heftig ut. Max og Kathrine var på singeldate, de så ut til å ha det kjempe koselig, nusset og susset.

Max og Marie L var i Køben. Max la ut om at dette var den beste dagen i hans liv, hun spurte om han hadde funnet noen han likte og han sa; "Ja", pluss en helg HAUG med skikkelig kliss. Jeg tror nå derfor ikke han velger henne tilslutt fordi det nå virker for opplagt.

Alex røk ut (ble litt lei seg) og Siv røk ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du sprø regner jeg med at du vil vite det. Andreas og Heidi var på singledate. Havnet i boblebassensget og det så rimelgi heftig ut. Max og Kathrine var på singeldate, de så ut til å ha det kjempe koselig, nusset og susset.

Max og Marie L var i Køben. Max la ut om at dette var den beste dagen i hans liv, hun spurte om han hadde funnet noen han likte og han sa; "Ja", pluss en helg HAUG med skikkelig kliss. Jeg tror nå derfor ikke han velger henne tilslutt fordi det nå virker for opplagt.

Alex røk ut (ble litt lei seg) og Siv røk ut...

sant det... jeg synes også det er litt trist at det er så opplagt hvem som blir igjen i finalen og slikt... men akkurat nå går det jo bare på utseendet... pleier forandre seg ganske mye når de får flere dager sammen og slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant det... jeg synes også det er litt trist at det er så opplagt hvem som blir igjen i finalen og slikt... men akkurat nå går det jo bare på utseendet... pleier forandre seg ganske mye når de får flere dager sammen og slikt...

Jeg tror nok ikke han velger Marie L. for som sagt det er liksom så opplagt. Eller så vil de ha oss til å tro netttopp det, og så velger han henne alikevel. Men Nei, faktisk så tror jeg han velger ei norsk. Tror kanskje Beate ryker neste gang. De virker til å ha et vennskap sammen, men ikke noe mer. Ikke fra noen av de sin side. Jeg har håper på Evian, men jeg synes også at Lene og Kathrien er flotte jenter. Og alle tre (ja Beate også) virker til å være meget oppegående..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badekar var det nå da

Siden du sprø regner jeg med at du vil vite det. Andreas og Heidi var på singledate. Havnet i boblebassensget og det så rimelgi heftig ut. Max og Kathrine var på singeldate, de så ut til å ha det kjempe koselig, nusset og susset.

Max og Marie L var i Køben. Max la ut om at dette var den beste dagen i hans liv, hun spurte om han hadde funnet noen han likte og han sa; "Ja", pluss en helg HAUG med skikkelig kliss. Jeg tror nå derfor ikke han velger henne tilslutt fordi det nå virker for opplagt.

Alex røk ut (ble litt lei seg) og Siv røk ut...

boblebasseng og boblebasseng, et lite badekar så det vel heller ut som ;o), "litt" mer intimt ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

boblebasseng og boblebasseng, et lite badekar så det vel heller ut som ;o), "litt" mer intimt ......

Ja ja... Boblekar da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke han velger Marie L. for som sagt det er liksom så opplagt. Eller så vil de ha oss til å tro netttopp det, og så velger han henne alikevel. Men Nei, faktisk så tror jeg han velger ei norsk. Tror kanskje Beate ryker neste gang. De virker til å ha et vennskap sammen, men ikke noe mer. Ikke fra noen av de sin side. Jeg har håper på Evian, men jeg synes også at Lene og Kathrien er flotte jenter. Og alle tre (ja Beate også) virker til å være meget oppegående..

Er det ikke normalt å velge den mest opplagte da? :-)

Det er jo ikke noe skrevet manus,- men virkelige folk! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke normalt å velge den mest opplagte da? :-)

Det er jo ikke noe skrevet manus,- men virkelige folk! *s*

Jo i det "virkelige liv" så ville jeg nok gjort det. Men dette er jo laget for å underholde oss (i utg. punktet ikke av snillisme for å hjelpe noen å finne den rette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest girlie21

Siden du sprø regner jeg med at du vil vite det. Andreas og Heidi var på singledate. Havnet i boblebassensget og det så rimelgi heftig ut. Max og Kathrine var på singeldate, de så ut til å ha det kjempe koselig, nusset og susset.

Max og Marie L var i Køben. Max la ut om at dette var den beste dagen i hans liv, hun spurte om han hadde funnet noen han likte og han sa; "Ja", pluss en helg HAUG med skikkelig kliss. Jeg tror nå derfor ikke han velger henne tilslutt fordi det nå virker for opplagt.

Alex røk ut (ble litt lei seg) og Siv røk ut...

siv ble ikke så lei seg..

tror nesten max velger ho marie, jeg. men andreas er litt gretten fordi han går etter de svenske jentene "hans"... intriger-intriger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siv ble ikke så lei seg..

tror nesten max velger ho marie, jeg. men andreas er litt gretten fordi han går etter de svenske jentene "hans"... intriger-intriger!

Lurer nå veldig på hvem han velger. Per.dags dato vil jeg ikke tro han velger Marie fordi det fokuseres så mye på henne at det er for opplagt. Men dersom han i de neste episodene virker mer "avventende" eller hun virker det. Kan det nok være at det blir de to!!! TVNorge ville jo aldri sendt en masse om disse to hele tiden om det var henne han valgte, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siv ble ikke så lei seg..

tror nesten max velger ho marie, jeg. men andreas er litt gretten fordi han går etter de svenske jentene "hans"... intriger-intriger!

Andreas er jo bare en liten sjalu drittunge... Han har skjønnt at MAx faktisk HAR MER enn han å stille opp med (ikke etter mitt syn, men han virker litt mer voksen og seriøs, når han ikke kommer med alle klisjèene da!)

Andreas er ikke med i dette programmet for å gifte seg, men for å ha masse sex og knuse pikehjerter..... TROR JEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...