Gå til innhold

Webmaster: om provokatører, ekstremister og fundamentalister...

Anbefalte innlegg

På Adopsjonsforum ser det ut til at Webmaster følger ivrig med og sletter innlegg fra provokatører. Det synes jeg er helt ok!

Jeg ser at det er en tråd på foreldreforum om amming. Her er det tydeligvis en ekstremt fundamentalistisk anti-ammer, proppfull av fordommer. Vedkommende stiller i samme klasse som provokatørene på adopsjonsforum...

Fortsetter under...

Tull og tøys! At det finnes slike du nevner er en ting, men vedkommende i ammeforum har en klar mening vedkommende står for og argumenterer for. Så om noen er uenige med deg kontakter du Webbis for å få det slettet?

Løper du fortsatt til moren din om du krangler med noen og eller?

Tull og tøys! At det finnes slike du nevner er en ting, men vedkommende i ammeforum har en klar mening vedkommende står for og argumenterer for. Så om noen er uenige med deg kontakter du Webbis for å få det slettet?

Løper du fortsatt til moren din om du krangler med noen og eller?

Jeg har _ikke_ kontaktet webbis med den hensikt å få det slettet!

Men jeg påpekte at det fantes provokatoriske, ekstremistiske og fundamentalistiske innlegg også på foreldreforum.

Når uttrykk som "henge i puppen", "lettvint løsning", perverst, sykt, æsj, "upraktisk med melk i puppen" benyttes, ispedd litt banneord med store bokstaver og ytringer om at det er "mora som har problemer", synes jeg det er like mye på kanten som en del innlegg på adopsjonsforum.

For ordens skyld, sånt preller helt av på meg, jeg ammer ungene mine så lenger vi vil. Men jeg synes slike holdninger er ganske tragiske. Så mye fordommer og så mye feilinformasjon.

Når jeg skrev her inne, skyldes det at jeg synes slike metadebatter hører hjemme her. Forøvrig er dette mine siste ord i denne debatten!

Webmaster følger opp mail som blir sendt til [email protected] og innlegg som blir lagt inn her på webmasterforumet. Brukerne av dol kan hjelpe til med å tipse webmaster om ting som de mener bør sjekkes opp. (Husk da å kopiere inn linken til innlegget/ene du sikter til, slik at det blir lett å finne igjen for webmaster.)

Når det gjelder såkalte provokatører på adopsjonsforum har webmaster (blant annet på grunnlag av tips fra brukere) fulgt med og identifisert en bestemt bruker som stadig opererer med nye nick. Såvidt jeg har forstått kan webmaster med sikkerhet identifisere hvilke brukere som står bak ulike nick. Den omtalte brukeren på adopsjonsforum har lagt inn så mange ekstreme innlegg over lang tid at det føres en konsekvent linje overfor vedkommende fra webmasters side.

Slik har i hvert fall jeg forstått det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...