Gå til innhold

Kontantstøtte


Jinni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest spenning

Hadde vært det eneste fornuftige, bruk pengene til barnehage så barna får treffe andre barn, ikke bare bli sittende hjemme med mamma så hun får kontantstøtte:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Treffe barn

Hadde vært det eneste fornuftige, bruk pengene til barnehage så barna får treffe andre barn, ikke bare bli sittende hjemme med mamma så hun får kontantstøtte:-))

Tror du ikke at vi som er hjemme med barna våre ikke reffe andre barn. Etåringen min ofte treffe andre både av venners barn og i åpen barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stem riktig!

Til neste år er det jo valg igjen. Pass på å stem på Fr.p eller et av sentrumspariene, for dette er jo deres hjertesak. Jeg skal enten stemme Kr.f eller Fr.p.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit at det ikke blir noe av kontantstøtten. Har selv barn som kommer inn under den gruppen.

Jeg synes ikke ordningen virker som hensikten var. Det må da kunne finnes andre måter å bruke de pengene på, som kan komme småbarnsforeldre til gode?

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irene Grøneng

Det må i så fall være noe som følger av budsjettforliket mellom AP og sentrum.

Det jeg har hørt er at AP foreslår å gjøre kontantstøtten avhengig av at noen er hjemme med barnet, og at de HÅPER på støtte fra SP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...