Gå til innhold

NHD (evt.andre) ; Remeron S


Jake1365380469

Anbefalte innlegg

Jake1365380469

Fikk for en drøy uke siden sterkt tilbakefall av depresjon. Sliter i tillegg hele tiden med tvangsgrubling og angst. Har begynt å bruke Remeron S 15mg(smeltetabl) i tillegg til 20mg cipralex som jeg har brukt lenge. Hvor lang tid må jeg regne før dennne nye medisinen begynner å virke?

Hva slags "funksjon" skal denne iddelt sett ha, i tillegg til cipralexen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Så synd å høre at du har depresjoner igjen.

Jeg har gått på den kombinasjonen siden mai måned. Det tok noen uker før jeg merket bedring. Jeg går på 20 mg cipramil og 15 mg remeron. Nå føler jeg meg ganske bra.

Fikk en kjempesmell forrige torsdag, for nesten to uker siden, men kom meg veldig fort igjen. Mandag over helgen var jeg helt fin. Håper det blir sånn med deg og.

Sender mange varme klemmer til deg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Så synd å høre at du har depresjoner igjen.

Jeg har gått på den kombinasjonen siden mai måned. Det tok noen uker før jeg merket bedring. Jeg går på 20 mg cipramil og 15 mg remeron. Nå føler jeg meg ganske bra.

Fikk en kjempesmell forrige torsdag, for nesten to uker siden, men kom meg veldig fort igjen. Mandag over helgen var jeg helt fin. Håper det blir sånn med deg og.

Sender mange varme klemmer til deg. :o)

Takk for det! Setter virkelig pris på det!! Hva slags smell gikk du på da? Fortell om det( hvis du vil) Takk for støtten!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Takk for det! Setter virkelig pris på det!! Hva slags smell gikk du på da? Fortell om det( hvis du vil) Takk for støtten!!!! ;)

Har arbeidet hardt siden sommerferien. Hatt opp og nedturer som vanlig, ikke noe alvorlig. Så gikk jeg tom for energi. Det begynte om onsdagen, jeg var helt skjelven. Så fikk jeg en dårlig nyhet som bare var dråpen. Lå og skalv og var helt på gråten hele torsdagen. Fredagen var jeg kun skjelven og uttafor. Skulle vært hos psykiateren men orket ikke. Burde selvfølgelig gjort det. Vi reiste ut i båten og koste oss og frøs ræven av oss om natten. Men det gjorde susen tror jeg. Ingenting er så avslappende som sjølivet for meg. Kom meg stadig i løpet av helgen. Og var klar for jobb om mandagen igjen. Tok det med ro og har gjort det siden.

Hva med deg da, hva var det utslagsgivende for deg.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Har arbeidet hardt siden sommerferien. Hatt opp og nedturer som vanlig, ikke noe alvorlig. Så gikk jeg tom for energi. Det begynte om onsdagen, jeg var helt skjelven. Så fikk jeg en dårlig nyhet som bare var dråpen. Lå og skalv og var helt på gråten hele torsdagen. Fredagen var jeg kun skjelven og uttafor. Skulle vært hos psykiateren men orket ikke. Burde selvfølgelig gjort det. Vi reiste ut i båten og koste oss og frøs ræven av oss om natten. Men det gjorde susen tror jeg. Ingenting er så avslappende som sjølivet for meg. Kom meg stadig i løpet av helgen. Og var klar for jobb om mandagen igjen. Tok det med ro og har gjort det siden.

Hva med deg da, hva var det utslagsgivende for deg.

Klem fra

Ikke helt sikker. Men jeg hadde ikke oversikt over studiene, og det kom frem igjen endel sosial angst i skolesammenheng. I tillegg var det lenge usikkert m.h.t. et evt. forhold. Jeg er faktisk lettet nå at det ikke ble noe av det, selv om det på mange måter er synd. Hun var nok ikke den rette! Og jeg tror ikke jeg er i stand til å etablere et forhold uten å være i fin form mentalt. D går da MYE bedre nå, må jeg legge til! Men frykten for depresjonen, og angsten for selve angsten ligger alltid å lurer. Håper det går bra med deg!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kizza1365380506

Ikke helt sikker. Men jeg hadde ikke oversikt over studiene, og det kom frem igjen endel sosial angst i skolesammenheng. I tillegg var det lenge usikkert m.h.t. et evt. forhold. Jeg er faktisk lettet nå at det ikke ble noe av det, selv om det på mange måter er synd. Hun var nok ikke den rette! Og jeg tror ikke jeg er i stand til å etablere et forhold uten å være i fin form mentalt. D går da MYE bedre nå, må jeg legge til! Men frykten for depresjonen, og angsten for selve angsten ligger alltid å lurer. Håper det går bra med deg!!!!!!!

Så fint at deg går bedre med deg. Håper du klarer å få bukt med den sosiale angsten din! Jeg hadde nok det jeg og når jeg gikk på skolen. Måtte bli voksen for å bli trygg nok på meg selv. Det er noe med å føle at du mestrer ting også tror jeg.

Det går egentlig ganske bra med meg. Sliter med at jeg er så trøtt hele tiden og det går ut over familien.

Synd at det ikke ble noe av det forholdet ditt. Men vi som er psyke trenger ikke ekstra byrde og det å gå og lure på hva som skjer sliter litt for mye. En har liksom nok fra før.

Det der med å ha angst for angsten kjenner jeg igjen. Jeg måtte ha med meg sønnen min alle plasser rett etter at jeg hadde mitt første panikkanfall. Ble liksom litt tryggere da. Sånt sett er det greit å ha noen å dele sorgene med. Men de må være ganske sterke for å takle det tror jeg.

Håper du får en god uke!!

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...