Gå til innhold

Hva Skjer?


henni1365380585

Anbefalte innlegg

henni1365380585

Huff! Ka ska jeg gjøre?

Min mann er bare sint og sur, giddesløs , irritert. jeg føler at han hater meg. Han vil ikke ha noe med meg å gjøre. Han sier ting som sårer meg mye, som at han ikke har følelser for meg, at han driter i hva jeg gjør, driter i om vi bryter opp o.l...

Men 2 timer etterpå angrer han og sier han er glad i meg ol. men han sier nesten aldri unnskyld. Jeg er blitt veldig nervøs og redd for å si noe til han. Han blir så lett sint på meg. Jeg gråter mye, og er redd, nervøs... Hva skal jeg gjøre??? jeg er redd for å bli alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å få tak i hva det er han egentlig sliter med.Det er jo tydelig at det er noe.Spør om dere kan sette dere ned og snakke ordentlig sammen.Si hvordan du føler det når han snakker til deg på den måten.Det høres ut som du lar han få ture fram som han vil.Sett deg i respekt , og ikke finn deg i at han oppfører seg sånn mot deg. Han sine problemer er hans eget ansvar, og de løser seg ikke ved at du tillater å la det gå utover deg.Prøv å få han til å snakke på en voksen måte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...