Gå til innhold

Hei


Gjest Magna

Anbefalte innlegg

Jeg er innom her en gang av og til.For noen år siden var jeg veldig aktiv her på dol.

Jeg hører til dem som har slitt og sliter hele tiden, men som lever et liv som ser veldig vellykket ut utenfra.

Jeg fikk lyst til å fortelle hvordan jeg har det nå.

Jeg har gått til behandling i mange år og har fått mer tak på min egen angst. Depresjonene synes jeg selv er så godt som borte.

I mange år, har jeg tenkt:"Nå er jeg bra." Og så er det like galt igjen. Men det jeg tenker nå er vel egentlig at jeg tar en dag av gangen og prøver å takle livet på beste måte.

Jeg tenkte før at jeg var heldig med livet mitt. Det tenker jeg ikke lenger.

Jeg har ikke vært så heldig da jeg fikk utdelt mor som lite barn. Hun skadet meg så mye at jeg har slitt hele livet etterpå. Noen er heldigere og får kjærlighet helt fra starten av mens andre ikke får noe.

Det som har overrasket meg aller mest i livet mitt er hvor stor makt ei mor kan ha overfor sitt barn.....og forholdet mellom mødre og døtre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...