Gå til innhold

- er det over og ut for meg nå?


Gjest sveket

Anbefalte innlegg

sitter her og er litt fortvila og lei meg. Mannen min har vært utro med ei han forelsket seg i. Dette skjedde i en periode da jeg gikk gravid med vårt yngste barn. Han sier at han er glad i meg og vil for alt i verden beholde meg. men jeg vet ikke.. vet ikke om jeg klarer mer. han kom ikke å fortalte meg dette, jeg måtte lokke det ut av han etter utallige konfrontasjoner, han nektet og nektet, men til slutt så innrømmet han det.

Tror ikke jeg klarer å leve videre med han etter dette.. Derfor vurderer jeg veldig sterkt å skille meg fra han.

Men jeg må ærligtalt si at ensomheten skremmer meg litt. Jeg er en pen kvinne, 36 år, jeg vet at jeg har masse gode kvaliteter som kunne tiltrekke evt. nye menn, men det er en ting som sannsynligvis ville skremt vekk de fleste tror jeg, nemlig at jeg har fem barn. De er i alderen fra 16 år til 2 mnd.

Hvem i all verden ville finne på å innlede et seriøst forhold til en kvinne med fem barn??? selv om jeg har eget hus og en grei økonomi...

Spørs om ikke jeg må belage meg på å leve resten av livet mitt i ensomhet, selv om jeg ser ut som en sexy 25 åring iflg. mannen min..

Så hvorfor var han utro da? han ble forelsket i en kunde som han jobbet tett sammen med i noen måneder, han falt for hennes sjarm og oppmerksomheten hun ga han.

så nå sitter jeg her da, og er rimelig lei meg...

føler meg kjempesviktet, snufs...

Er det noen som kan gi meg noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vet hva det handler om

Du må kjenne etter om du virkelig VIL satse videre. Bare da nytter det. Jeg vet, jeg har akkurat kommet meg over utroskapen fra min egen samboer.

Fordi jeg ville videre i forholdet som er kraftig verdt å bevare, så har jeg - og dermed vi - klart det.

Les denne linken:

http://www.doktoronline.no/section/nosection/300213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nikolaj og Julie

nei???

Sjekk serien på NRK1 på onsdager i 21.30-tida, den handler om utroskap og brudd...Mobiltelefonen spiller en sentral rolle der også! Den har gått ganske lenge, men det er mange episoder igjen. Korrekt navn er forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Forstår ikke hvordan du skal kunne stole på ham igjen, men det finnes jo forhold som overlever utroskap.

Tror imidlertid det er en forutsetning at den ene ikke har blitt lurt trill rundt over lang tid, som det høres ut som du har blitt. Hadde vel vært lettere å fortsette, om han hadde vært helt åpen med tiltrekningen og forelskelsen?

De som forelsker seg i deg, lar seg da ikke skremme av at du har barn...? Vanlig å ha det når man er 36 år.

Dessuten kan du vel plassere barna hos faren sin, når du skal på date?

Gjør ting på dine premisser nå, bruk tiden på å finne ut hva du føler. Ikke prøv å glemme og komme over dette, uten å ha tatt et skikkelig oppgjør, for det tror jeg ikke går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår ikke hvordan du skal kunne stole på ham igjen, men det finnes jo forhold som overlever utroskap.

Tror imidlertid det er en forutsetning at den ene ikke har blitt lurt trill rundt over lang tid, som det høres ut som du har blitt. Hadde vel vært lettere å fortsette, om han hadde vært helt åpen med tiltrekningen og forelskelsen?

De som forelsker seg i deg, lar seg da ikke skremme av at du har barn...? Vanlig å ha det når man er 36 år.

Dessuten kan du vel plassere barna hos faren sin, når du skal på date?

Gjør ting på dine premisser nå, bruk tiden på å finne ut hva du føler. Ikke prøv å glemme og komme over dette, uten å ha tatt et skikkelig oppgjør, for det tror jeg ikke går...

"Dessuten kan du vel plassere barna hos faren sin, når du skal på date?"

Det fungerer jo ikke resten av livet. Han finner jo ut om barna før eller siden.

Og jeg må si for min del at jeg hadde blitt skremt av 5 barn. Det hadde muligens vært litt annerledes om jeg hadde egne barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

"Dessuten kan du vel plassere barna hos faren sin, når du skal på date?"

Det fungerer jo ikke resten av livet. Han finner jo ut om barna før eller siden.

Og jeg må si for min del at jeg hadde blitt skremt av 5 barn. Det hadde muligens vært litt annerledes om jeg hadde egne barn.

Har venner, som har datet jenter med barn, og det er ikke ungene som har vært problemet. Enten har det ikke vært riktig person, eller så har det vært komplikasjoner med eksen.

Når man er barnløs 30+, og ikke har bestemt seg for å aldri få barn, så er stepappa en måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på godt og vondt

Hvis du fortsatt elsker ham, og du vet at han elsker deg, hvis han nå re 100% ærlig med deg og kan gi deg tid og anledning til å stole på ham, så kan dere selvfølgelig redde ekteskapet og samlivet deres. At gifte mennesker forelsker seg i andre er ikke uvanlig, det har sannsynligvis ingenting med deg å gjøre, det kan være at han har savnet noe i livet/hverdagen som dere nå kan finne frem til sammen. Hvis du da vil gi det en sjanse. Men regn med at du alltid vil ha en liten klump i magen. Men vil du skille deg, så klarer du sikkert det også, men tenk ikke for mye på dating med en gang, livet har også mange andre flotte sider å by på, og du har jo nærheten til alle de fem barna dine, så alene blir du ikke. Og hvis drømmemannen skulle dukke opp en dag, så er han bare glad for å få en stor, god familie på kjøpet, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...