Gjest dysleksi light? Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Man sier ting som.. "Vil du ha lagg og eks?, istedenfor "Vil du ha egg og laks" ? Kadle pano istedenfor padle kano? Syns det skjer stadig vekk at jeg stokker litt på bokstavene. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Det skjer meg også av og til. Litt artig også da ;-) Tror det er helt vanlig, særlig når man har det litt for travelt, stresset osv. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Jeg driver også sånn, særlig om jeg er litt stressa eller trøtt.. Og muttern gjør det og, på de samme tingene..Kanskje litt arvelig? 0 Siter
UHU Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Sånt blir jo bare supermorsomt! Veldig sjelden jeg gjør det selv dessverre. Hørte forresten en gubbe en gang som skulle si noe om hyttefolkene. (på dialekten hans skulle det blitt hitt-følka) Han stokket om og sa "fitthølka". Sånt kan man selvsagt le av i årtier etterpå. Kom med mer morsomt du har sagt da! 0 Siter
citoyen Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Sånt blir jo bare supermorsomt! Veldig sjelden jeg gjør det selv dessverre. Hørte forresten en gubbe en gang som skulle si noe om hyttefolkene. (på dialekten hans skulle det blitt hitt-følka) Han stokket om og sa "fitthølka". Sånt kan man selvsagt le av i årtier etterpå. Kom med mer morsomt du har sagt da! Hehe. En bekjent av meg stokker også stadig om på ordene. En klassiker har blitt "flekkbæsj" i stedet for "flashback". 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Jeg bytter stadig om på "grøtt og rønt" istedetfor "rødt og grønt". ) I det hele tatt bytter jeg sånn rett som det er, men husker selvøflgelig ingen konkrete akkurat nå. 0 Siter
Gjest ikke signert Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 *ler* Ja, du kan kanskje ha en dyslight light - se bare på overskriften din. "Finn tre feil" 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Jeg mener jeg har hørt at det er en koblingsfeil i hjernen. Det samme er det at noen aldri vet forskjell på høyre og venstre. Men jeg er ikke sikker på det altså. 0 Siter
Gjest lis@bet Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Lillesøstra til en kamerat ba mora lage fleskefitte på henne. Hun mente da fiskeflette.. :-) 0 Siter
soleil Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Lillesøstra til en kamerat ba mora lage fleskefitte på henne. Hun mente da fiskeflette.. :-) heheh 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 12. oktober 2003 Skrevet 12. oktober 2003 Prix pule griser for eksempel. Eller lille snik blir til snille lik Vanne blomster blir blande vomster. Fort gjort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.