Gå til innhold

gravid?


Gjest usikker

Anbefalte innlegg

for noen 2 uker siden fingrett jeg kjæresten min, vi hadde ikke sex, jeg bare fingrett henne!!! hun hadde ikke fått mensen siden midten av oktober, hun har heller ikke fått mensen etter at jeg fingrett henne! kan hun være gravid eller hva er det? vi har ALDRI hadd sex, d var første gangen jeg fingrett henne å! svar vær så snill!!!!!!!!!

USIKKER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ikke det at jeg er noen ekspert, men jeg skal likevel begi meg ut på et svar! For å bli gravid ved fingring, må du ha hatt sæd på fingrene. Selv om dette skulle være tilfelle er vel sjansen for graviditet ganske liten. For det andre så må jenta ha hatt eggløsning. Hvis jenta har normal menssyklus til vanlig (ca 28 dager) så er det litt rart at det har gått så lang tid siden forrige mens. Hun behøver likevel ikke være gravid, det kan være andre ting som spiller inn. Kanskje vil det være lurt å kjøpe en graviditetstest på apoteket, sånn for sikkerhets skyld... Hvis mensen ikke kommer snart, og den pleier å være regelmessig, bør hun vurdere å oppsøke lege. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ikke det at jeg er noen ekspert, men jeg skal likevel begi meg ut på et svar! For å bli gravid ved fingring, må du ha hatt sæd på fingrene. Selv om dette skulle være tilfelle er vel sjansen for graviditet ganske liten. For det andre så må jenta ha hatt eggløsning. Hvis jenta har normal menssyklus til vanlig (ca 28 dager) så er det litt rart at det har gått så lang tid siden forrige mens. Hun behøver likevel ikke være gravid, det kan være andre ting som spiller inn. Kanskje vil det være lurt å kjøpe en graviditetstest på apoteket, sånn for sikkerhets skyld... Hvis mensen ikke kommer snart, og den pleier å være regelmessig, bør hun vurdere å oppsøke lege. Lykke til!

Dere kan nesten være sikker på at hun ikke er gravid.., men som personen på forrige innlegg sa så er den eneste muligheten hun har for å være gravid er visst du har hatt sæd på fingrene..

Sæd i friluft lever som regel ikke særlig lenge heller..

For å bli kvitt usikkerheten kan du jo kjøpe en graviditetstest... Det skader jo ikke??

Går sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...