Gå til innhold

Dataspill


Gjest lissemor

Anbefalte innlegg

Gjest lissemor

Hei!

Har tidligere spilt Den Lengste Reisen,synes det var topp.Holder nå på med Black&white,liker det også,når jeg omsider fant ut av alt(Takk,SoriaMoria)

Hvilke andre spill i denne genren kan dere anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lis@bet

Hei! Ser du har funnet ut av Black and white, kan du hjelpe meg med et par ting?? :-)

Jeg har omsider fått meg to eller tre landsbyer å holde styr på. Er cluet å få dem til å skaffe mat og ressurser på egen hånd og samtidig tilbe "meg"? Slik at jeg slipper å fly fram og tilbake for å ordne ting for dem?

Hvordan lærer jeg monsteret mitt å kaste "spells"? Tegner det tegnget som dukker opp nederst i høyre hjørne på skjermen, men det skjer ikke så mye. Bortsett fra at han en gang begynte å danse breakdance..

Skal han liksom etterhvert bare gå rundt på egenhånd og gjøre ting jeg har lært ham? I creature cave sier han om seg selv at han er veldig aggressiv. Jeg har ikke lært ham dette, og dasket til ham når han har kastet landsbyboere rundt seg...

Hvor mange landsbyer er det plass til på den øya?

Har bare spilt noen dager, så jeg er rimelig grønn.. Har du noen luretriks på lager? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...