Blésha Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Det er altfor stille på ranglere!! http://welcome.to/ranglere 0 Siter
Gjest anti-rangler Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Dere er ikke akkurat så inkluderende at det frister noe særlig. 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Det sier jeg ingenting på. Det er jo bare gravid og barneprat der inne. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Pøh, en klubb for særinger som tasser barbeint rundt og babler i sms-koder til hverandre. Da sitter jeg heller to timer i telefonen med svigermor. Dessuten, hvem vil kjøre med java enabled på sånne sider? Det er jo som å vasse i møkk. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Pøh, en klubb for særinger som tasser barbeint rundt og babler i sms-koder til hverandre. Da sitter jeg heller to timer i telefonen med svigermor. Dessuten, hvem vil kjøre med java enabled på sånne sider? Det er jo som å vasse i møkk. Hva kjennetegner en typisk rangler da; siden du har såvidt sterke meninger om disse? 0 Siter
Prozak Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Pøh, en klubb for særinger som tasser barbeint rundt og babler i sms-koder til hverandre. Da sitter jeg heller to timer i telefonen med svigermor. Dessuten, hvem vil kjøre med java enabled på sånne sider? Det er jo som å vasse i møkk. Hmm...tror vel det er heller få sms-snakkere der inne. Når det gjelder java - det skal ikke så mye kunnskaper til for å forstå at man ikke trenger bruke en nettleser med java for å koble seg til en irc kanal... "....................." 0 Siter
flisa Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Hva kjennetegner en typisk rangler da; siden du har såvidt sterke meninger om disse? Kan si det jeg: hei! . . . klem! . . . taushet . . . . . . . . . . . . . . . >:-) jadda! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.