Mizar Skrevet 10. oktober 2003 Skrevet 10. oktober 2003 Fant en animasjon på nettet som jeg ønsker å bruke. Er det mulig og lovlig å kopiere denne over i egen Power Point presentasjon? 0 Siter
Vincent Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Mulig, ja. Lovlig? Ikke helt sånn uten videre, men hvem bryr seg egentlig? 0 Siter
Mizar Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Skrevet 11. oktober 2003 Mulig, ja. Lovlig? Ikke helt sånn uten videre, men hvem bryr seg egentlig? Hvordan skal jeg få kopiert den da?? 0 Siter
Vincent Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Hvordan skal jeg få kopiert den da?? På samme måte som du lagrer alt annet fra nettet. Høyreklikk og lagre... Husk å sette inn som animasjon i pp 0 Siter
citoyen Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 På samme måte som du lagrer alt annet fra nettet. Høyreklikk og lagre... Husk å sette inn som animasjon i pp Dette avhenger av at det er en gif-animasjon. Hvis det er en flash-animasjon blir saken en helt annen... da må man inn i koden på siden og se om man kan finne den riktige filen. 0 Siter
citoyen Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Dette avhenger av at det er en gif-animasjon. Hvis det er en flash-animasjon blir saken en helt annen... da må man inn i koden på siden og se om man kan finne den riktige filen. Og uansett går det ikke an å sette flash-animasjoner inn i powerpoint, såvidt jeg vet 0 Siter
Vincent Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Og uansett går det ikke an å sette flash-animasjoner inn i powerpoint, såvidt jeg vet Ikke? Bruker ikke PP, men Keynote. Om ikke PP vil ha flashanimasjoner, kan du lett lage en Quicktime-film av animasjonen og sette den inn i PP. 0 Siter
Prozak Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Ikke? Bruker ikke PP, men Keynote. Om ikke PP vil ha flashanimasjoner, kan du lett lage en Quicktime-film av animasjonen og sette den inn i PP. Hvem vil vel ha flash animasjoner uansett? Svineri, det er det det er. "......................" 0 Siter
citoyen Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Hvem vil vel ha flash animasjoner uansett? Svineri, det er det det er. "......................" Tja, det finnes faktisk enkelte tilfeller av sympatisk bruk av flash. http://www.go2sleep.be/ er et kroneksempel på en side med god bruk av flash *nynne* 0 Siter
Prozak Skrevet 11. oktober 2003 Skrevet 11. oktober 2003 Tja, det finnes faktisk enkelte tilfeller av sympatisk bruk av flash. http://www.go2sleep.be/ er et kroneksempel på en side med god bruk av flash *nynne* Ingen regel uten unntak :-) Men unntakene er så få at de forandre ikke saken; jeg HATER flash. Hvis jeg kunne gjøre hva som helst, så ville det å utslette flash komme ganske høyt opp på lisen. "................." 0 Siter
Gjest Flashy Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Ingen regel uten unntak :-) Men unntakene er så få at de forandre ikke saken; jeg HATER flash. Hvis jeg kunne gjøre hva som helst, så ville det å utslette flash komme ganske høyt opp på lisen. "................." bare glem det; Flash er kommet for å bli i laaaang tid 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.