Gå til innhold

Kopiere en animasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en animasjon på nettet som jeg ønsker å bruke. Er det mulig og lovlig å kopiere denne over i egen Power Point presentasjon?

Skrevet

Mulig, ja. Lovlig? Ikke helt sånn uten videre, men hvem bryr seg egentlig?

Skrevet

Mulig, ja. Lovlig? Ikke helt sånn uten videre, men hvem bryr seg egentlig?

Hvordan skal jeg få kopiert den da??

Skrevet

Hvordan skal jeg få kopiert den da??

På samme måte som du lagrer alt annet fra nettet. Høyreklikk og lagre... Husk å sette inn som animasjon i pp

Skrevet

På samme måte som du lagrer alt annet fra nettet. Høyreklikk og lagre... Husk å sette inn som animasjon i pp

Dette avhenger av at det er en gif-animasjon. Hvis det er en flash-animasjon blir saken en helt annen... da må man inn i koden på siden og se om man kan finne den riktige filen.

Skrevet

Dette avhenger av at det er en gif-animasjon. Hvis det er en flash-animasjon blir saken en helt annen... da må man inn i koden på siden og se om man kan finne den riktige filen.

Og uansett går det ikke an å sette flash-animasjoner inn i powerpoint, såvidt jeg vet :)

Skrevet

Og uansett går det ikke an å sette flash-animasjoner inn i powerpoint, såvidt jeg vet :)

Ikke? Bruker ikke PP, men Keynote.

Om ikke PP vil ha flashanimasjoner, kan du lett lage en

Quicktime-film av animasjonen og sette den inn i PP.

Skrevet

Ikke? Bruker ikke PP, men Keynote.

Om ikke PP vil ha flashanimasjoner, kan du lett lage en

Quicktime-film av animasjonen og sette den inn i PP.

Hvem vil vel ha flash animasjoner uansett? Svineri, det er det det er.

"......................"

Skrevet

Hvem vil vel ha flash animasjoner uansett? Svineri, det er det det er.

"......................"

Tja, det finnes faktisk enkelte tilfeller av sympatisk bruk av flash. http://www.go2sleep.be/ er et kroneksempel på en side med god bruk av flash :) *nynne*

Skrevet

Tja, det finnes faktisk enkelte tilfeller av sympatisk bruk av flash. http://www.go2sleep.be/ er et kroneksempel på en side med god bruk av flash :) *nynne*

Ingen regel uten unntak :-) Men unntakene er så få at de forandre ikke saken; jeg HATER flash. Hvis jeg kunne gjøre hva som helst, så ville det å utslette flash komme ganske høyt opp på lisen.

"................."

Skrevet

Ingen regel uten unntak :-) Men unntakene er så få at de forandre ikke saken; jeg HATER flash. Hvis jeg kunne gjøre hva som helst, så ville det å utslette flash komme ganske høyt opp på lisen.

"................."

bare glem det; Flash er kommet for å bli i laaaang tid :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...