Gå til innhold

blitz pluss bot=


Gjest blondy20

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmm..hva er maks bot uten at man mister førerkortet, da? 6.000,-? I såfall må du nok regne med noen tusen. Mulig det er mindre, så jeg skal ikke gjette så altfor overbevist.

"...................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest blondy20

Hmmm..hva er maks bot uten at man mister førerkortet, da? 6.000,-? I såfall må du nok regne med noen tusen. Mulig det er mindre, så jeg skal ikke gjette så altfor overbevist.

"...................."

svarer alikavel om det er uvesentlig eller ikke...kjørte i 100km/t i 80sone..og du svarte 6000 eller mindre..

ett par tusen kunne eg vente meg eller noe slikt..

heldigvis var det bare 1700kr.

sure penger nå i juletiden=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarer alikavel om det er uvesentlig eller ikke...kjørte i 100km/t i 80sone..og du svarte 6000 eller mindre..

ett par tusen kunne eg vente meg eller noe slikt..

heldigvis var det bare 1700kr.

sure penger nå i juletiden=(

Sure penger, uten tvil :-)

"...................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarer alikavel om det er uvesentlig eller ikke...kjørte i 100km/t i 80sone..og du svarte 6000 eller mindre..

ett par tusen kunne eg vente meg eller noe slikt..

heldigvis var det bare 1700kr.

sure penger nå i juletiden=(

Det burde du kanskje tenkt på før du kjørte for fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...