Gå til innhold

Hvilket treningstudio er best?

Gjest Ikke når jeg satt vekta, nei

Anbefalte innlegg

Gjest ikke når jeg, etc

Hei, er 165 og veier 68.. for å trene kjøpte jeg en trimsykkel. Så nå kan jeg sykle her hjemme! Kom meg ikke ut siden jeg har barn. Og du kan sykle mens du hører musikk/ser tv! En start? Kostet 900.

Takk for tipset. Dessverre ville den aldri blitt brukt her hos meg. Jeg er ikke viljesterk nok.

Fortsetter under...

Gjest Ikke når jeg etc.etc

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg (venter adoptivbarn alene), og trener på Friskis og Svettis. I Oslo har de flere treninger der man har barnepass. Men det er på fellestrening altså. De har treningsstudio der også, men ikke barnevakt da. Selv går jeg på fellestrening, og syns det er mer gøy og inspirerende enn treningsapparatene.

Jeg liker dessuten Friskisk og Svettis fordi de er en frivillig organisasjon som ikke er ute etter å "flå" sine kunder.

Kan du ikke evt. alliere deg med noen i samme situasjon da, så kan dere passe barn for hverandre?

Meg for eksempel? :-)

[email protected]

Jeg gikk for sats, jeg. Så får jeg heller bli flodd litt. Mini sats er jo gratis, så da var barnevakt problemet løst.

Vi ses nok på forum for adopsjon. Har du lenge igjen.

Hadde gjerne sagt hvem jeg er altså, om det ikke var for at jeg først beggynte tråden annonym.

Litt hysterisk for vekta kan man trykt si.

Vennlig hilsen

Må det være et treningsstudio da?

Jeg vil anbefale deg "hos Hanne" i Rykkinhallen. Et sted å trene for alle aldersgrupper, ikke noe "se og bli sett" sted, men derimot svært hyggelig.

Her går det unge og gamle, de med noen kilo for mye og de som burde lagt på seg litt, Det er svært spreke folk der og noen heller utrente, og trening for alle.

Tror jeg kan si alle får venner der hvis de selv ønsker, alle blir uansett godt mottatt. Instruktørene er dyktige og har morsomme programmer med bra musikk, og mange av dem er fysioterapauter.

Rett og slett et flott alternativ til disse senterene med autogiro! Hos Hanne kan du få klippekort eller halvårskort, alt etter hva du selv ønsker.

Det er barnapass på alle formiddagstimer og helgetimer.

Gjest ikke når etc

Må det være et treningsstudio da?

Jeg vil anbefale deg "hos Hanne" i Rykkinhallen. Et sted å trene for alle aldersgrupper, ikke noe "se og bli sett" sted, men derimot svært hyggelig.

Her går det unge og gamle, de med noen kilo for mye og de som burde lagt på seg litt, Det er svært spreke folk der og noen heller utrente, og trening for alle.

Tror jeg kan si alle får venner der hvis de selv ønsker, alle blir uansett godt mottatt. Instruktørene er dyktige og har morsomme programmer med bra musikk, og mange av dem er fysioterapauter.

Rett og slett et flott alternativ til disse senterene med autogiro! Hos Hanne kan du få klippekort eller halvårskort, alt etter hva du selv ønsker.

Det er barnapass på alle formiddagstimer og helgetimer.

Det var bare det med tilgjengligheten da.

Jeg er så "unnasluntrer" at jeg må ha det på veien jeg kjører normalt. Alt annet blir ett "ork" for meg.

Uansett, tusen takk for svar.

Har vært og meldt meg inn på sats, og der var det også folk i alle aldersgrupper og størelser, for og si det sånn.

Ha en god kveld.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...