AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april Og er dere flere som deler på alt? Anonymkode: 4f66a...fa0 0 Siter
Sakura Skrevet 2. april Skrevet 2. april Dette var kanskje et litt for personlig spørsmål AnonymBruker🤔bare min tanke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april 1 hour ago, AnonymBruker said: Og er dere flere som deler på alt? Anonymkode: 4f66a...fa0 Hva mener du med "alt er betalt"? Anonymkode: b6373...996 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april Sakura skrev (1 time siden): Dette var kanskje et litt for personlig spørsmål AnonymBruker🤔bare min tanke. Kan være, men frivillig å svare og vi er vel anonyme? Anonymkode: 4f66a...fa0 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener du med "alt er betalt"? Anonymkode: b6373...996 Jeg tenkte egentlig på etter faste utgifter. Altså til mat, klær bensin, sparing og alt annet. Anonymkode: 4f66a...fa0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april Selv har jeg igjen ca 7-8000 og synes det er lite. Anonymkode: 4f66a...fa0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april Skrevet 3. april Just now, stjernestøv said: Følger ikke med på sånt. Er vel greit å ha oversikt over økonomien? Anonymkode: b6373...996 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april Skrevet 3. april stjernestøv skrev (2 minutter siden): Følger ikke med på sånt. Er det fordi du har god økonomi og ikke trenger tenke på sånt? Anonymkode: 4f66a...fa0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er vel greit å ha oversikt over økonomien? Anonymkode: b6373...996 Bryr meg ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er vel greit å ha oversikt over økonomien? Anonymkode: b6373...996 Jeg må følge med her ihvertfall. Anonymkode: 4f66a...fa0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det fordi du har god økonomi og ikke trenger tenke på sånt? Anonymkode: 4f66a...fa0 Blir aldri blakk og det holder for meg, har alltid penger på konto. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april Skrevet 3. april stjernestøv skrev (8 minutter siden): Blir aldri blakk og det holder for meg, har alltid penger på konto. Det må være fantastisk. Langt fra sånn her. Anonymkode: 4f66a...fa0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det må være fantastisk. Langt fra sånn her. Anonymkode: 4f66a...fa0 Ja det er jo det, ikke greit når man blir blakk hver måned. Har hatt det sånn før. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april Skrevet 3. april stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ja det er jo det, ikke greit når man blir blakk hver måned. Har hatt det sånn før. Det må være nydelig. Her er jeg blakk når nytt kommer og venter på nytt. Anonymkode: 4f66a...fa0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det må være nydelig. Her er jeg blakk når nytt kommer og venter på nytt. Anonymkode: 4f66a...fa0 Ok. Det er jo kjedelig da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april Skrevet 3. april stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ok. Det er jo kjedelig da. Ja, skulle gjerne hatt det som deg. Anonymkode: 4f66a...fa0 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, skulle gjerne hatt det som deg. Anonymkode: 4f66a...fa0 Ja det er godt å alltid ha penger til overs. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er vel greit å ha oversikt over økonomien? Anonymkode: b6373...996 Du vil ikke dele 996? Anonymkode: 4f66a...fa0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april Skrevet 3. april stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja det er godt å alltid ha penger til overs. Forståelig! Anonymkode: 4f66a...fa0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.