Gå til innhold

smerter i magen ved samleie


starfish

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei jente på 20 år i et fast forhold. Vi har hatt et aktivt sexliv i 2 år nå (har ikke hatt samleie med andre enn ham). Problemet er at jeg helt fra debuten har ved visse stillinger vondt i nedre del av magen (da helst på høyre side). Smertene er der bare ved berøring og kjennes ikke hvis ikke han er borti spesielle områder. Det er akkurat som om det stikker, noe som gjør at jeg ofte kvepper pga at det er vondt. Smertene er og heller ubehagelige enn vonde... derfor har jeg ikke brydd meg mye om dem - de har ikke plagd meg...

Jeg lurer likevel på hva dette er, og skal bestille underlivsundersøkelse hos min lege i morgen (må det uansett for jeg har gått på pillen i 4 måneder nå ca)

Jeg har alltid hatt regelmessig menstruasjon - den kommer nesten alltid på dagen...

Pillen begynte jeg ikke på før, som nevnt, 4 måneder siden..

Håper du kan gi meg et hint om hva dette kan være... for jeg undres så...

hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Få legen til å sjekke om det er noe unormalt der hvor du kjenner ubehaget. I noen tilfeller kan tilstanden 'endometriose' med små godartede blodcyster på bukhinnen gi samleiesmerter i tillegg til andre smerter som menstruasjonssmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...