Gå til innhold

Forteller jeg hvem det var??

Anbefalte innlegg

Gjest Cheetah

Ja så drista jeg meg endelig til å prate med kjæresten...

Eller det vil si..."hobbypsyken" min ringte til han å fikk han til å stå for "utdragninga" av storyen.

Jeg fortalte han ikke -hvem- som forgrep seg på meg da. Han spurte da men.. Følte ikke for å si det ettersom jeg egentlig ikke har noen "horn" i siden til mannen nå. Jeg er glad i han,og vil ikke ødelegge noe for han ved at det kommer ut igjen så lenge etterpå. (tenker på om det mot formodning skulle komme videre,typen min er da bare et menneske han også selv om jeg stoler 100% på han...). Beklager om jeg skulle fornærme noen ved å si at jeg er glad i overgriperen min,men sånn er nå faktisk ståa her da..

Uansett: Jeg blir litt bekymret for at kjæresten min skal gå å "mistenke" folk som faktisk ikke har gjort det. Han har jo god kjennskap og kontakt med slekta mi. Er det bedre da å bare fortelle hvem det var eller??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122780-forteller-jeg-hvem-det-var/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.. Ville bare si noe til deg.. Jeg er også glad i han som gjorde det mot meg. Selv klarer jeg ikke å hate han. selv om det har ødlagt meg mye.Men jeg hater det han gjorde mot meg..

Jeg har fortalt til typen min hvem som gjorde det mot meg. og han kjenner han ene.. men ikke han andre..

Jeg følte meg letta når han fikk vite det

Gjest Cheetah

Heisann.. Ville bare si noe til deg.. Jeg er også glad i han som gjorde det mot meg. Selv klarer jeg ikke å hate han. selv om det har ødlagt meg mye.Men jeg hater det han gjorde mot meg..

Jeg har fortalt til typen min hvem som gjorde det mot meg. og han kjenner han ene.. men ikke han andre..

Jeg følte meg letta når han fikk vite det

Ja,jeg er kjempeglad i fyren og har veldig mye kontakt med han. Det er handlingen jeg hater,ikke han. Handlingen er så å si ansiktsløs for meg...

Vil jo ikke skape prob for han,så er jeg litt usikker på åssen det blir om jeg forteller typen det. Ikke det at jeg ikke stoler på han menneh..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...