Gå til innhold

Glidemiddel & sånt...


Gjest Bareheidi

Anbefalte innlegg

Gjest Bareheidi

Hei!

Jeg er grønn på området sexleketøy, men nå trenger vi et godt glidemiddel - noen å anbefale?

Andre småting dere synes har piffet opp sexlivet? Og har dere noen linker til hvor man kan handle på en diskret måte - på nettet, altså?

Håper på svar :-)

Hilsen Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har akkurat gått fra vannbasert rfsu GLID/klix til silikonbasert "dewdrops".

Foretrekker def. det siste!

Varmende massasjeolje anbefales også, men kjøp for all del naturell! De andre er god smak på, men utrolig klissete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er egentlig forskjellen på vannbasert og silikonbasert glidekrem?

I praksis så er det vel at silikonbasert kan bli jævla klissete.

Jeg har funnet en som funker jævla bra, glir som faen, klisser ikke og holder lenge, men jeg husker ikke hva den heter. Den er i hvert fall vannbasert.

GLID fra RFSU er for øvrig også god, men ikke like god som den jeg ikke husker hva heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I praksis så er det vel at silikonbasert kan bli jævla klissete.

Jeg har funnet en som funker jævla bra, glir som faen, klisser ikke og holder lenge, men jeg husker ikke hva den heter. Den er i hvert fall vannbasert.

GLID fra RFSU er for øvrig også god, men ikke like god som den jeg ikke husker hva heter.

Climax?

Ikke sikker på hva det er.. litt klissete den kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Climax?

Ikke sikker på hva det er.. litt klissete den kanskje..

Nei, ikke den.

En jeg kjøpte på kondomeriet for et par måneder siden etter å ha blitt anbefalt den på deres nettsted. Men jeg sjekket nå og kunne ikke finne den der.

Hmmm... Tror du den kan være trukket tilbake fordi den kan gjøre stor skade på kvinnens underliv og min kølle?

*Redd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig forskjellen på vannbasert og silikonbasert glidekrem?

noen er allergiske mot silikon, da kan jo vannbasert være et bedre alternativ... ellers vet jeg egentlig ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke den.

En jeg kjøpte på kondomeriet for et par måneder siden etter å ha blitt anbefalt den på deres nettsted. Men jeg sjekket nå og kunne ikke finne den der.

Hmmm... Tror du den kan være trukket tilbake fordi den kan gjøre stor skade på kvinnens underliv og min kølle?

*Redd*

da ville det nok stått en advarsel...

utsolgt kanskje? eller inne for å få ny design...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig forskjellen på vannbasert og silikonbasert glidekrem?

Silikonbasert kan ødelegge gummi, så det bruker man ikke sammen med kondomer og dildoer.

Vannbasert er også mindre klissete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...