Gå til innhold

Ikke mye vits

Gjest mamma til gutter

Anbefalte innlegg

Gjest mamma til gutter

i å forklare dette for andre enn dere da dere her inne er de eneste som forstår. Min mann forstår det ikke.

Saken er den at jeg har mange år med tunge seksuelle overgrep bak meg, jeg har fått min erstatning og livet har faktisk gått videre.

Trodde jeg.

For gjett hva, jeg er tilbake til barndommen på mange måter. Ikke klarer jeg å spise uten å kjenne sædsmak, jeg ser på min sønn på 19 mnd og vet at jeg ikke klarer å være den moren han fortjener.

Jeg ser overgriperen når jeg ser på min mann, som er egentlig verdens beste.

Jeg ser også på min sønn som er 3 mnd ( ja jeg har to gutter) at han kan risikere å bli utsatt for overgrep av ikke meg men andre.

På tirsdag skal jeg til psykiateren min, men jeg kan ikke snakke om bakgrunnen min til han for det får jeg ikke lov til av stemmene jeg har i hodet mitt.

jeg er trett og drittlei.

Hva er vitsen med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122835-ikke-mye-vits/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...