Gå til innhold

Aldri før er så mange trygdejuksere avslørt

Anbefalte innlegg

Gjest ikke sign

Det har jeg aldri sagt heller.

Jeg ville fram til at rettighetene for alenemødrene nok er kommet i stand for at barna til alenemødre skal ha de samme mulighetene til å ha en hjemmeværende mamma som barna til foreldre som lever sammen.

Alenemødre snylter da heller ikke når de tar ut de rettighetene de har fått gjennom lover og regler.

Altså - en gift kvinne kan ofte velge å være hjemme - det samme kan en alenemor, uten å være snylter.

Men noen vet så inderlig godt alt de har krav på, av stort og smått. Og leter etter mer de kan søke på, og søker etter støtte til alt (bil f.eks., og ikke alle gifte har råd til bil faktisk!).

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Det har jeg aldri sagt heller.

Jeg ville fram til at rettighetene for alenemødrene nok er kommet i stand for at barna til alenemødre skal ha de samme mulighetene til å ha en hjemmeværende mamma som barna til foreldre som lever sammen.

Alenemødre snylter da heller ikke når de tar ut de rettighetene de har fått gjennom lover og regler.

Altså - en gift kvinne kan ofte velge å være hjemme - det samme kan en alenemor, uten å være snylter.

Ikke alle gifte kvinner har råd til å være hjemme med barna! Det har mange alenemødre.

Gjest ikke juks

Ikke alle gifte kvinner har råd til å være hjemme med barna! Det har mange alenemødre.

Det er ikke tilfelle at de fleste alenemødre har råd til å være hjemme.

Overgangsstønad kan man få i maks 3 år.

Heldigvis er det slik at de fleste alenemødre arbeider og tjener selv til livets opphold.

Det er sant at mange søker på det de har krav på, det gjelder vel de fleste? Alenemødrene skiller seg ikke ut her vil jeg mene.

F.eks. barnetrygd, alle har slett ikke behov for den, men alle søker og får. Kontantstøtte, alle som har krav på det søker og får.

Uføretrygd, sykepenger, fødselspermisjon, frikort, dekket reiseutgifter til lege osv. osv. Tror du at de aller fleste lar være å løse inn f.eks. frikort selv om de strengt tatt ikke har behov for å få dekket regningene.

Det er reglene som er sånn, ville du sagt nei takk til penger du har krav på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...