Gå til innhold

Sør, hvor mange Honni Corn er det i boksen? :)

Anbefalte innlegg

hehe, ler hver gang jeg ser den reklamen om de to som ringer til hverandre og bruker MANGE tellerskritt fordi det blir billigere jo mer du ringer....

De siste er med Honni Corn -og har dere hørt at han i begynnelsen tar telefonen og sier:

"Hei SØR!!"

"Vet du hvor mange Honni Corn det er i boksen?"

"1 - 2- - 3 - ...!"

Da tenkte jeg - jeg må spørre Sør om han fikk vite hvor mange Honni Corn det var i boksen....

Fortsetter under...

Tenkte det samme som deg.. hihi!

Stakkars Sør, er ikke hun dame, da! Jeg husker grangivelig her en gang at vi diskuterte et eller annet uviktig, de fleste av oss her, og da sa hun "da jeg og mannen min". Fakta faen.

(Jeg outer deg ikke, Sør! Jeg bare påpeker at ...du sa da det, gjorde du ikke?)

Annonse

Stakkars Sør, er ikke hun dame, da! Jeg husker grangivelig her en gang at vi diskuterte et eller annet uviktig, de fleste av oss her, og da sa hun "da jeg og mannen min". Fakta faen.

Han har sagt han er mann. Kan jo hende han er gift med en mann for det. (Homofilt partnerskap)

Næh! This is getting curiouser and curiouser.

Annonse

Hva er definisjonen på en eske (i forhold til en boks)?

Det vet sikkert du? :)

men dette sier ordboken:

eske f1 el. m1 (norr eski n, av ask, eg 'beholder av ask') kasse, kartong, beholder blikke-, pappe-, skoe- / en e- fyrstikker / som troll av e-, se troll (2) .

I boks m1 (eng. box, opph gr pyxis '(eske av) buksbom')

1 større el. mindre eske el. beholder, ofte sylindrisk og hermetisk lukket blikkb-, hermetikkb- / en b- fiskeboller / overf: musikk på b- musikk på plate, bånd el. kassett, t forskj fra levende musikk, jf hermetisk musikk / avtalen er i b- avtalen er sikret, er gått i orden

2 lite, avdelt rom i bankhvelv el. på postkontor bankb-, postb-

3 lite (lukket) rom telefonb-, tenkeb-, vitneb-

4 (innhold i) firkantet ramme i avis e l .

så da KUNNE jeg skrive boks! .)

Gjest morsomt tjihi

Hadde ikke Hawkwind og Blecha spist middag med han en gang? Jeg trodde sør var mann... Sør?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...