Gå til innhold

Er det voldtekt?

Anbefalte innlegg

Gjest erdetdet

Hun er på fest og drar med seg sine og samboerens venner hjem. To av samboerens kamerater overnatter der, og hun godtar at han ene ligger i dobbelsenga sammen med henne, hun er kun iført truse og bh. Hun er kanon dritings. (samboeren er ikke hjemme)

Når hun våkner er hun fremdeles ikke edru. Hun er litt sår i skrittet, og sier det spøkefullt til han andre kameraten. Han begynner da og flire og si at "det kommer av at "XX" knulla deg i natt, det"

Hun sier hun ikke husker noen ting, har fullstendig blackout. Hun anmelder han for voldtekt.

Da jeg spurte henne om hun er sikker på at dette ikke kan ha skjedd frivillig, svarer hun meg at hun husker ikke noe for hun var så dritings. Men hun vil allikevel anmelde han for voldtekt.

Jeg syntes dette er et litt for tynt grunnlag, jeg mener - det KAN jo ha skjedd frivillig.

Eller er det voldtekt uansett, liksom

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122901-er-det-voldtekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest erdetdet

Den der var fryktelig vanskelig! - Hva sier den angivelige voldtektsforbryteren`? - og er det vanlig i de kretser å "ha seg" med vennenes partnere?

Snakket med henne igjen i dag. Hun innrømmer å ha "rota" med gutten tidligere på kvelden. BEGGE kameratene fikk ligge sammen med henne i dobbeltsenga.

Jeg spurte igjen i dag om det er noen mulighet for at hun kan ha gjort dette frivillig, og hun svarer da at det ville hun aldri gjort frivillig, men at hun husker ikke noe. Jeg forklarte henne at om hun har gjort det frivillig så går det fra å være en voldtektssak til å være utroskap, men hun mener at siden hun ikke husker, så ER det voldtekt.

..Vet ikke om det er vanlig for unge jenter å ligge i samme seng som samboerens venner jeg, men jeg håper da virkelig ikke at verden er blitt slik!

Jeg vet ikke hva han som skal ha gjort dette mener om saken, men han har snakka med en felles venninne og hun sier at han har en helt annen versjon av dette.

Det jeg er redd for, er at hun kan anmelde en som er uskyldig, for kunne han vite at hun hadde blackout, og hva om det var HUN som klådde på han o.s.v. Siden hun ikke husker så er alle muligheter åpne egentlig.

..Jeg er for øvrig en nær slektning av jenta.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122901-er-det-voldtekt/#findComment-744460
Del på andre sider

Snakket med henne igjen i dag. Hun innrømmer å ha "rota" med gutten tidligere på kvelden. BEGGE kameratene fikk ligge sammen med henne i dobbeltsenga.

Jeg spurte igjen i dag om det er noen mulighet for at hun kan ha gjort dette frivillig, og hun svarer da at det ville hun aldri gjort frivillig, men at hun husker ikke noe. Jeg forklarte henne at om hun har gjort det frivillig så går det fra å være en voldtektssak til å være utroskap, men hun mener at siden hun ikke husker, så ER det voldtekt.

..Vet ikke om det er vanlig for unge jenter å ligge i samme seng som samboerens venner jeg, men jeg håper da virkelig ikke at verden er blitt slik!

Jeg vet ikke hva han som skal ha gjort dette mener om saken, men han har snakka med en felles venninne og hun sier at han har en helt annen versjon av dette.

Det jeg er redd for, er at hun kan anmelde en som er uskyldig, for kunne han vite at hun hadde blackout, og hva om det var HUN som klådde på han o.s.v. Siden hun ikke husker så er alle muligheter åpne egentlig.

..Jeg er for øvrig en nær slektning av jenta.

Jeg syns faktisk hun kan skylde seg sjøl! Helt ærlig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122901-er-det-voldtekt/#findComment-744875
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...