Gå til innhold

Blødninger fra underlivet


kongsli18

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ha sex med kjæresten min og da vi var ferdige så kjente jeg at det var så vått og klissete over alt og vi slo på lyset. Da var det blod overalt. Ikke mensen for den hadde jeg hatt for en og en halv uke siden. Det var ubeskrivelig mye blod. Ikke hadde jeg vondt eller noen ting. Men i November i fjor tok jeg abort og fikk satt inn en spiral, kanskje det har noe med den og gjøre. Jeg er veldig bekymret for hva det kan være, har også hørt at mankan bli steril av spiralen.(det er ikke hormonspiral) håper noen av dere kan hjelpe meg. mvh kongsli18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror jeg ville dratt til legen og sjekket at spiralen satt slik den skulle jeg... synes tanken på sånn spiral er så skummelt jeg... mye bedre med p-ring da gitt... hører jo så mange ekle historier om sånn spiral...

kan såklart være det gikk litt hardt for seg også da, men for sikkerhetsskyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...