Gå til innhold

lanounge konkurransen

Gjest verdens mest stolte mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet når finalistene offentliggjøres!

Har nemlig sendt inn et bilde!!!

www.lanoungen.no

Skrevet

Min prinsesse vant selvsagt!! :-)

ja, men det var vel ikke dette året.-- for det er ikke avgjort ennå.. (om du ikke sitter i juryen og vet noe som oss andre ikke vet )

:-)

Det bruker å komme opp kandidater som dere kan stemme på..

Skrevet

ja, men det var vel ikke dette året.-- for det er ikke avgjort ennå.. (om du ikke sitter i juryen og vet noe som oss andre ikke vet )

:-)

Det bruker å komme opp kandidater som dere kan stemme på..

Joda, årets konkurranse ble avgjordt når vi sendte inn bilde av prinsessen. Dessuten vet jeg masse som dere andre ikke vet....

Skrevet

Joda, årets konkurranse ble avgjordt når vi sendte inn bilde av prinsessen. Dessuten vet jeg masse som dere andre ikke vet....

:-P

puh, da her du ikke sett sjarmøren som vi har i huset!!! Jeg er også av den oppfatningen om at ingen andre er vakrere :-)

;-D

Skrevet

:-P

puh, da her du ikke sett sjarmøren som vi har i huset!!! Jeg er også av den oppfatningen om at ingen andre er vakrere :-)

;-D

Hørt den historien om jegeren og den stygge fuglen i skogen jeg ikke husker navnet på?

Skrevet

Hørt den historien om jegeren og den stygge fuglen i skogen jeg ikke husker navnet på?

Myrsnipa.

Skrevet

Synes sånne konkurranser er kvalme, jeg. Skjænnhetskonkurranser for babyer? Æsj.

Skrevet

Nei har ikke hørt den historien! Men fortell den gjerne, det hadde vært interessant..

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Nei har ikke hørt den historien! Men fortell den gjerne, det hadde vært interessant..

Essensen er en jeger som treffer på en myrsnipe. Myrsnipa ber jegeren skåne hennes barn. Jegeren spør så hvordan de ser ut, og myrsnipa svarer at det er de vakreste barna i hele skogen. Jegeren lover å spare dem. Etter en tid kommer jegeren tilbake med et knippe døde myrsnipeunger. Myrsnipa sier da noe slikt som "Hvordan kunne du skyte ungene mine, du lovde jo å spare dem?" hvorpå jegeren svarer "Var dette dine unger? Jeg skjøt de styggeste ungene jeg fant, jeg."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...