molli Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Vi har flislagt bad, og dusjhjørne. I fugene på flisene langs gulvet i dusjhjørnet, er det noen flekker jeg ikke får vekk. Svarte! I dag har jeg ligget på kne og skurt på flekkene med JIF Baderomsspray og en gammel neglebørste. Men det nytter ikke - de går ikke vekk. Det er dritekkelt å ha dem der, regner med at det er noe algesoppufyselige greier. Noen som har et par stalltips for å fjerne slike uhumskheter som oppstår på fuktige steder? 0 Siter
Gjest ildg Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Har du venner/bekjente som har stimer? Ypperlig! 0 Siter
Iznowgood Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Klorin bleker og desinfiserer der det kommer til. Kanskje verd et forsøk? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Det er silikonen som blir møkkete tror jeg. 0 Siter
punkyB Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Mener de har noe 'fugerens' lignende hos Jernina. Har aldri prøvd det men det er jo verdt et forsøk. Det må jo være ment for generell rengjøring i fugene - ikke bare med en gang etter flislegging. Hør med de i butikken ! 0 Siter
Gjest ikke sign Skrevet 13. oktober 2003 Skrevet 13. oktober 2003 Det var nå Ulv skulle vært her.. Kom fram! 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 14. oktober 2003 Skrevet 14. oktober 2003 Dusjhjørner er no' dritt. Flotte å se på, men det er alt. Er no' dritt å rengjøre (det vet du jo alt om...), og det er bare et tidsspørsmål før fukten trenger gjennom membranen og fukt-/råteskadene er der. Men de oppdager man ikke før skadeomfangat runder 50.000,- ..... Og ikke en dritt får du igjen på forsikringen heller, ved slike skader. Så mitt råd er: Kjøp dusjkabinett. Men det var kanskje ikke et slikt råd du var ute etter....? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.