Gå til innhold

Har du tips for rengjøring av dusjhjørne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har flislagt bad, og dusjhjørne.

I fugene på flisene langs gulvet i dusjhjørnet, er det noen flekker jeg ikke får vekk. Svarte!

I dag har jeg ligget på kne og skurt på flekkene med JIF Baderomsspray og en gammel neglebørste.

Men det nytter ikke - de går ikke vekk.

Det er dritekkelt å ha dem der, regner med at det er noe algesoppufyselige greier.

Noen som har et par stalltips for å fjerne slike uhumskheter som oppstår på fuktige steder?

Skrevet

Klorin bleker og desinfiserer der det kommer til. Kanskje verd et forsøk?

Skrevet

Mener de har noe 'fugerens' lignende hos Jernina. Har aldri prøvd det men det er jo verdt et forsøk. Det må jo være ment for generell rengjøring i fugene - ikke bare med en gang etter flislegging. Hør med de i butikken !

Ørkenvandreren
Skrevet

Dusjhjørner er no' dritt.

Flotte å se på, men det er alt. Er no' dritt å rengjøre (det vet du jo alt om...), og det er bare et tidsspørsmål før fukten trenger gjennom membranen og fukt-/råteskadene er der. Men de oppdager man ikke før skadeomfangat runder 50.000,- ..... Og ikke en dritt får du igjen på forsikringen heller, ved slike skader.

Så mitt råd er: Kjøp dusjkabinett.

Men det var kanskje ikke et slikt råd du var ute etter....? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...