Gå til innhold

Noen som vil ønske meg lykke til?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aj, stakkars deg!

Da jeg ble operert for to år siden, hadde jeg grudd meg og ventet så jævlig lenge at jeg var desperat oppsatt på å komme i gang og få det overstått.

Du får trøste deg med det!

Lykke til (break a leg er antakelig ikke tingen å si her).

=O

Aj, stakkars deg!

Da jeg ble operert for to år siden, hadde jeg grudd meg og ventet så jævlig lenge at jeg var desperat oppsatt på å komme i gang og få det overstått.

=O

Aj, stakkars deg!

=O

Aj, stakkars deg!

=O

Ønsker deg lykke til og måtte du få noe for smertene som lindrer,,,,,klem

Annonse

Annonse

Tusen takk Tiger`n. Skulle ønske du kunne være der å holde meg i handa.*Snufs*

Mine mentale klemmer pleier heldigvis å gjøre nytta, Bjørnen:-)

Dessuten har jeg både vært ute en sommerdag og en vinterdag før, så jeg kan betrygge deg med at dopet på intensiven er førsteklasses:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...