Gå til innhold

Hva skjer med bildene ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av bildene mine på hjemmesiden er borte...dvs.de kommer opp som en firkant med en liten firkant i høyre hjørne med et kryss i.

Bildene kommer fra samme sted, som i sta...satt inn to bilder fra stasjon c. På hjemmesiden nå vises et av dem ordentlig og det andre ikke. Dette har også skjedd tidligere og jeg får dem ikke på plass.

De vises på forhåndsvisninga når jeg jobber med siden.

Hva skjer og kan jeg gjøre noe med dette ?

Takker for svar.

Hilsen...

Skrevet

Har du link til siden, så vi kan se på koden? Vanskelig å si hva som er feil ellers.

Skrevet

Adressen er http://home.c2i.net/amorina

Pssst...ikke si det til noen da ;)

Thanks.

Kan ikke umiddelbart se noe bilde som manglet. Jeg ser et bilde av deg, en haug med java-appleter og noen animasjoner nederst.

Orket ikke å se på den så lenge, lyden ble veldig enerverende etter de første fem sekundene :)

Skrevet

Kan ikke umiddelbart se noe bilde som manglet. Jeg ser et bilde av deg, en haug med java-appleter og noen animasjoner nederst.

Orket ikke å se på den så lenge, lyden ble veldig enerverende etter de første fem sekundene :)

He he...vet lyden ikke er av de beste, er på tide å bytte,ja :)

Bildene som er borte ligger under "dyrene" og "postkasser".

Er mye animasjoner og ting, men har akkurat begynt serru og da skal alt prøves vet du :)

Og så sjekket du ikke ut AMcar sia mi da gett...lite,men snaskens.

Thanks anyway ;)

Skrevet

He he...vet lyden ikke er av de beste, er på tide å bytte,ja :)

Bildene som er borte ligger under "dyrene" og "postkasser".

Er mye animasjoner og ting, men har akkurat begynt serru og da skal alt prøves vet du :)

Og så sjekket du ikke ut AMcar sia mi da gett...lite,men snaskens.

Thanks anyway ;)

Da har jeg fått sett på bildene som manglet, eller rettere sagt ikke sett på dem :)

Problemet er at du bruker norske bokstaver i filnavnene på disse bildene. Dette funker lokalt på din egen maskin, men når du laster opp sidene til nett så takler ikke serveren linker med annet enn engelske bokstaver i. Om du fjerner de norske bokstavene i bildenavnene, og setter dem inn på nytt, så skal det funke fint.

Gjest '!-o-!'
Skrevet

Adressen er http://home.c2i.net/amorina

Pssst...ikke si det til noen da ;)

Thanks.

Der var det mange blinkende dippedutter og snåle fargevalg som passet dårlig sammen. Ligner på en fjortisside. :-D Men det var ikke det du spurte om, da.

Skrevet

Da har jeg fått sett på bildene som manglet, eller rettere sagt ikke sett på dem :)

Problemet er at du bruker norske bokstaver i filnavnene på disse bildene. Dette funker lokalt på din egen maskin, men når du laster opp sidene til nett så takler ikke serveren linker med annet enn engelske bokstaver i. Om du fjerner de norske bokstavene i bildenavnene, og setter dem inn på nytt, så skal det funke fint.

Du er en knupp citoyen :)

Tusen takk.

Slik er det med oss nybegynnere vet du...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...