Gå til innhold

vondt i underlivet(til legen)


jellyfish

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg er ei jente på 18 år og har hatt fast kjæreste snart i 3 år nå.Før, (for kanskje ett år siden) så hadde vi ett ganske normalt sex-liv, men i det siste året har jeg vært mye plaget av underlivs-sopp.Var hos legen en gang,og for hver gang jeg har hatt det har jeg bare brukt Canesten-piller.

Ett annet problem er at jeg får så veldig lett vondt i underlivet,noen ganger må vi bare stoppe etter kanskje 5 minutter-for det gjør vondt.

Jeg vet at dette går inn på kjæresten min- siden jeg får vondt og ikke får orgasme og sånt.Han mener det er han sin skyld og at han er dårlig osv.

Hva er galt med meg???

-har tenkt å gå til lege, men bør jeg gå til vanlig lege;eller oppsøke en gynekolog.

Håper så veldig så svar-for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

vennlig hilsen

H

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For at legen skal kunne svare på spørsmålet ditt blir det sikkert lettere hvis du forklarer hvilke smerter det dreier seg om...

Jeg er ingen ekspert så jeg skal heller ikke svare på hva som skyldes dine smerter...

Utdyp hvilke smerter, hvordan de føles og slikt, så kanskje du får et bedre svar :)

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære jellyfish

Jeg har hatt det slik jeg også. Du er ikke alene! Jeg vet godt hvordan det er å få vondt hver gang jeg har sex med kjæresten min, og hvordan det sårer begge to. Men hvis du kommer deg til legen, kan sikkert hun hjelpe deg til å finne salver som kan hjelpe deg!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at legen skal kunne svare på spørsmålet ditt blir det sikkert lettere hvis du forklarer hvilke smerter det dreier seg om...

Jeg er ingen ekspert så jeg skal heller ikke svare på hva som skyldes dine smerter...

Utdyp hvilke smerter, hvordan de føles og slikt, så kanskje du får et bedre svar :)

hilsen

Hei.

Jeg har også hatt problemer med mye soppinfeksjoner. Når jeg har hatt dette er samleie forferdelig vondt, det føles som et åpent sår der. Ta deg en tur til legen å få hjelp til å bli kvitt soppen for godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg vil anbefale deg undersøkelse hos en gynekolog hvis du har smerter i forb. med samleie da kan du også ta opp det at du ikke får orgasme. Jeg vil bare opplyse deg om at mange jenter ikke får orgasme før de blir eldre, det har noe med modning og trygghet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...