Gå til innhold

Hva oppbevares i en bankboks?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke sign

Jeg tror jeg har originalene av vitnemål og attester der + en del fotonegativer. Kanskje jeg må ta meg en tur innom en dag og sjekke hva jeg egentlig har der? Hvis jeg husker hvilket nummer bankboksen min har da... :o)

Hva koster det å leie en? Jeg har attester osv. liggende i en perm. Har hørt det er lang ventetid på å få bankboks.

Hva koster det å leie en? Jeg har attester osv. liggende i en perm. Har hørt det er lang ventetid på å få bankboks.

Den gangen jeg ville leie bankboks fikk jeg den med en gang. Betaler 310,- pr. år for en mellomstor boks (ikke så veldig stor). Eller er det liten boks jeg har tro? Det er årevis siden jeg sjekket den sist, burde virkelig ta meg en tur!

Gjest ikke sign

Den gangen jeg ville leie bankboks fikk jeg den med en gang. Betaler 310,- pr. år for en mellomstor boks (ikke så veldig stor). Eller er det liten boks jeg har tro? Det er årevis siden jeg sjekket den sist, burde virkelig ta meg en tur!

Er det vanlig å ha bankboks? Har du smykker der også? Jeg har lite av verdi, men papirer og bilder (negativer) er jo viktige. Må være litt morsomt å legge en dagbok/brev i boksen, og så sjekke mange år senere...:)

Annonse

Gjest gialinn

Er det vanlig å ha bankboks? Har du smykker der også? Jeg har lite av verdi, men papirer og bilder (negativer) er jo viktige. Må være litt morsomt å legge en dagbok/brev i boksen, og så sjekke mange år senere...:)

Kan en oppebare penger der hvis en ikke vil ha dem på konto? Er en bankboks 10% sikker? Har banken adgang til å gå i bankboksen din?

Gjest -også mamma

Du oppbevarer ting som er viktig for deg, som du ikke vil miste i f.eks en brann. Mannen min gnålte i to år om at vi ikke trengte bankboks lenger. Bare pes å komme seg dit for å hente negativer når vi skulle ha ekstra kopier etc.

Men etter at huset vårt brant ned til grunnen og vi kun hadde det vi stod og gikk i, har jeg en mann som er meg evig takknemlig og dypt rørt for at jeg aldri ga etter!!! Nå kan vi fortsatt se bilder fra da jenta vår kom til verden.

Vi har også alle attester i behold. Et par gamle brev fra avdøde slektninger og bøkene til barna jeg skriver i rundt juletider.

Og Ja, hvis du har et par tre hundre tusen du ikke vil skal syns på konto- så kan du putte dem der også.

Ørkenvandreren

Det nok ymse.

Narkotika, svarte penger, stjålne juveler, etc. En bankboks er ypperlig til slike formål. Har jeg hørt....

Selv er jeg et ytterst anstendig menneske, og har derfor bare det sedvanlige sølvtøyet, bilde-negativer, og viktige originaldokumenter....

Det nok ymse.

Narkotika, svarte penger, stjålne juveler, etc. En bankboks er ypperlig til slike formål. Har jeg hørt....

Selv er jeg et ytterst anstendig menneske, og har derfor bare det sedvanlige sølvtøyet, bilde-negativer, og viktige originaldokumenter....

Sølvtøy???? Hva er vitsen med å ha det da om det oppbevares der?

Annonse

Smykker? *Ler* Det lille jeg har av smykker er av så liten verdi at det ikke er noen vits å ha det i bankboksen gitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...