Gå til innhold

Har spist, dårlig samvittighet


Gjest spiseforstyrret

Anbefalte innlegg

Gjest spiseforstyrret

Har akkurat spist en stor klump ost... Har så dårlig samvittighet...

Har noen råd for å bli sunnere, og ikke spise så alt for mye?

Ønsker meg nesten anoreksi innimellom på det verste når jeg spiser for mye... (ikke misforstå meg, jeg vet at anorektikere har det Jævlig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest et tips bare...

Oppsøk legen din og henvisning til å få hjelp.

En ernæringsfysiolog kan hjelpe deg med å sette opp hva du trenger av mat f.eks.

Men kunne du ikke også trengt å få bukt med selve spiseforstyrrelsen?

http://www.iks.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spiseforstyrret jeg?

Vet ikke om mine råd hjelper, men jeg kjnner meg igjen i det du beskriver. Selv skal jeg prøve å slutte å spise sjokolade/julemarsipan så ofte som jeg gjør. Jeg prøver å motivere meg med at jeg sparer så mye penger på å bare kjøpe sunn mat, og de pengene jeg bruker på sjokolade/marsipan kan jeg bruke på andre ting som f.eks. nye klær, frisør, hudpleie, treningsmedlemskap. En annen motivasjon jeg bruker er at jeg slipper å trene så mye hvis jeg bare lever sunnere. Hvis jeg ønsker noe å knaske på knasker jeg på Carotellagulrøtter. De kan du spise rett fra posen og er ganske gode. Lykke til! Hvis dette ikke hjelper trenger du kanskje profesjonell hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...