Gå til innhold

Fengselsskole!!

Anbefalte innlegg

Gjest Monique
Skrevet

Hei

Noen jenter her inne som har gått den veien, og deretter jobber som fengselsbetjent??

Hvordan var det og ta en slik udannelse, og siden jobbe med det....er det bra betalt???

Gjest Det lurer jeg på, ja...
Skrevet

Hvorfor bruker du så forbanna mange spørsmålstegn?

laguna1365380434
Skrevet

Ta kontakt med KRUS. Du får iallefall betalt under utdanningen. Senere lønnsnivå har jeg ikke greie på..

monique1365380367
Skrevet

Hvorfor bruker du så forbanna mange spørsmålstegn?

For at DU skulle få noe og spørre om!!!!

Gjest sjekk websida
Skrevet

Søknadsfristen gikk vel ut i september? Aspirantene tjener rundt 210.000,- i året under utdanninga. Begynnerlønna som betjent er litt under 220.000,-og i tillegg kommer turnustillegg som utgjør ca 45.000,- pr år. Du kan jo ta en titt på

http://www.krus.no/

monique1365380367
Skrevet

Ta kontakt med KRUS. Du får iallefall betalt under utdanningen. Senere lønnsnivå har jeg ikke greie på..

takker og bukker....

laguna1365380434
Skrevet

takker og bukker....

Bare hyggelig:o)

Jeg har vært på utplassering i biblioteket der, og de studentene jeg snakket med virket veldig fornøyde..

Trivelige lokaler og hyggelige folk er der også.

monique1365380367
Skrevet

Søknadsfristen gikk vel ut i september? Aspirantene tjener rundt 210.000,- i året under utdanninga. Begynnerlønna som betjent er litt under 220.000,-og i tillegg kommer turnustillegg som utgjør ca 45.000,- pr år. Du kan jo ta en titt på

http://www.krus.no/

Takk takk

har sjekket websida:-)

Gjest sjekk websida
Skrevet

Takk takk

har sjekket websida:-)

Jeg kjenner mange som jobber som fengselsbetjenter, og alle trives godt i yrket. Mange tror det bare er å låse ut og inn fanger, men yrket minner mer om en slags "miljøterapeut-jobb", hvis du skjønner hva jeg mener. Men du må like å jobbe i turnus.

Det er forresten opptaksprøve ved Fengselsskolen, både et intervju og en fysisk test.