Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, du! :)

Satt faktisk og tenkte på at jeg skulle skrive en melding til deg og så kom du meg i forkjøpet!

Hvordan går det med deg?

Endelig er du å se på dol igjen :P Syns du ikke har vært innom så mye før nå?

Går bra med meg :) Har ikke fått noen fulltidsjobb enda. Har fått jobb som støttekontakt noen timer i uka. Søker på litt av hvert, men har ikke fått napp enda.

Vurderer å studere etter jul om jeg ikke får jobb.

Håper du også har det bra! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123118-soleil/#findComment-745718
Del på andre sider

Kizza1365380506

Hei, du! :)

Satt faktisk og tenkte på at jeg skulle skrive en melding til deg og så kom du meg i forkjøpet!

Hvordan går det med deg?

Endelig er du å se på dol igjen :P Syns du ikke har vært innom så mye før nå?

Går bra med meg :) Har ikke fått noen fulltidsjobb enda. Har fått jobb som støttekontakt noen timer i uka. Søker på litt av hvert, men har ikke fått napp enda.

Vurderer å studere etter jul om jeg ikke får jobb.

Håper du også har det bra! :)

Jo takk jeg har det ganske bra. Har gått på Remeron om kveldene og slukna i 22 tiden hver kveld samt at vi har hatt pc til reperasjon fra august til slutten av sept. Så det er grunnen til at jeg ikke har vært så aktiv. Prøver å klare meg uten Remeron men har nok blitt litt avhengig. Det er så deilig å sove skikkelig godt om natta. Men det blir jo ikke noe familieliv utav det. Er 50% sykemeldt nå, gikk tom for energi igjen, ha.

Ellers har jeg begynt med Lamictal og føler at det virker ganske bra, men det er jo om våren jeg får de voldsomme depresjonene, så det gjenstår å se.

Fint at det går bra med deg men synd at du ikke har fått noe fast arbeid ennå. Det viser bare at ingen har oppdaget hvilken ressurs du er. Du får be dem gå inn på dol og lese dine innlegg, det vil sikkert hjelpe :oD

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123118-soleil/#findComment-746953
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...