Gå til innhold

Noen andre engstelige?


Gjest Mamsi

Anbefalte innlegg

Er 9 uker på vei og sist helg hadde jeg blødninger og ble natuligvis veldig redd. Heldigvis viste alt seg å være i orden under UL-undersøkelse på sykehuset tirsdag og jeg var kjempeglad.

Men lykken varte ikke lenge, for nå på lørdagsnatten (var i bryllup) begynte jeg å blø litt igjen. Det er ikke sånn at det fosser ut, men en blanding av slim og friskt blod.

Så nå lurer jeg igjen!!!

Hva ville dere andre gjort, mast om ny ultralyd eller ventet i håp om alt er i orden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag tycker att du kan avvakta 1 vecka och se hur detta utvecklar sig. Att blöda lite under graviditeten är ju inte ovanligt.Om det bara är små blödningar, är chansen störst att allt är normalt. Du har ju nyss sett på ultraljud att allt såg bra ut, så det är nu inte mycket du kan gjöra mera än att hoppas att blödningarna upphör. Om det fortsötter att blöda ´kraftigt, som en menstrution, kan det vara en spontanabort. Då skall du givetvis ringa din doktor för en undersökning. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...