Gå til innhold

P-piller og mens


ElisabethF

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har gått på p-pillen Trionetta 28 i over et halvt år nå og har ikke hatt noe problemer med det. Jeg hadde lite mens før jeg begynte med p-piller, men etter at jeg starta med den, så har jeg fått en del mere mens. Men det jeg egentlig skriver her for er at jeg nå har hatt mensen og har nå begynt på de røde pillene øverst på et nytt brett... men jeg har ennå litt blødninger. Det blir litt brunt i trusa og detta har aldri skjedd før. Er det noe galt og er jeg fortsatt beskytta? jeg har tatt pillen hver dag og har aldri glemt den, men det har blitt til at jeg har forandra litt på når jeg tar pillene, men jeg har alltid tatt de innenfor 36timer siden den forrige.

Håper på raskt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er det ingen som svarer på innlegget??

Om du ser til høyre i Forum for gynekologi, ser du blent annet dette:

Det kan ta noen dager fra du stiller spørsmålet til du eventuelt får svar.

Dessverre har hun ikke kapasitet til å besvare alle spørsmålene i denne spalten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvorfor er det ingen som svarer på innlegget??

Det er ikke uvanlig med blødningsforstyrrelser med p-pille, spesielt 3-fase piller som du bruker. Hvis det fortsetter, kan du forsøke med et annet merke, men du bør først få en sjekk at alt er i orden. Du er beskyttet selv om du blør når du tar tablettene korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...