Gå til innhold

Skyting med luftgevær


Gjest ingen lek

Anbefalte innlegg

Gjest ingen lek

Kan noen få vett inn i hodet på disse ungdommene?

Skjønner de virkelig ikke alvoret!

http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/10/15/380996.html

Jeg har tidligere blitt skutt på med luftgevær selv, og jeg har senere sett at ungene i nabolaget har lekt med å skutt på hverandre og jevngamle livredde jenter.Bare flaks at det har gått bra mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De bør straffes så det svir skikkelig - eventuelt også få en bot som også svir for deres foreldre.

Her er det helt klart noe som "mangler", og de bør snarest lære at det er noe som heter "konsekvenser" - ikke bare for de deres handlinger går ut over, men også for dem selv.

Forbanna drittunger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring Politiet når du ser slik skyting. Da blir det brått slutt, og utøverne får seg en lærepenge.

Luftgevær er kraftige nok til å gjøre stor skade, og i verste fall ta liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...