Gå til innhold

Er det sånn at mannfolk.....


Gjest Daraan

Anbefalte innlegg

Mannfolk!

Xempel:

"skal vi flytte i den leiligheta da?"

Han: "Du ser nå selv. Gjør som du vil."

"Enn du da? Skal ikke du være med da liksom??"

Han: "Jaa,men jeg kommer jo med uansett!"

Xempel:

"orker du å dra å se på den leiligheta?"

han: "Jeg??? men jeg kan jo ikke dra!! DU må jo bestemme!!"

Har mannfolk redsel for å ta avgjørelser eller er de bare så tafatte at de trenger kvinner til å ordne ting for de eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm. Et sånt mannfolk som i disse eksemplene har jeg heldigvis aldri vært borti. Hvor fant du han?

I ei grøft...syntes han så så stusselig ut så jeg tok han likeså godt med meg hjem....! Han fant seg så godt tilrette i sofaen så jeg beholdt han likegodt..

Neida,men han er langt fra det eneste mannfolket jeg har møtt som reagerer sånn. Man ser det jo stort sett overalt. Dama først og mannen tusler etter,henger på,og er egentlig interessert i alt annet. Etter en liten diskusjon med noen kompiser sa det rett og at det er slik det fungerer...

Såh da så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Tøffelhelt?

Gudskjelov er ikke samboern min sånn, da hadde jeg gått lei utrolig fort... Folk uten meninger er kjedelige.

Han virker tafatt... Man bestemmer sånne ting i fellesskap, og er man ikke enig så sier man det og ikke bare lar den andre bestemme.. Det gjelder tross alt begge.

han hadde jeg dumpa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ei grøft...syntes han så så stusselig ut så jeg tok han likeså godt med meg hjem....! Han fant seg så godt tilrette i sofaen så jeg beholdt han likegodt..

Neida,men han er langt fra det eneste mannfolket jeg har møtt som reagerer sånn. Man ser det jo stort sett overalt. Dama først og mannen tusler etter,henger på,og er egentlig interessert i alt annet. Etter en liten diskusjon med noen kompiser sa det rett og at det er slik det fungerer...

Såh da så...

Glad jeg ikke har din omgangskrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er visst 80% av mannfolka i par i byen her jeg bor dårlig omgangskrets da...

Wow, kjenner du 80 % av parene i byen hvor du bor? Liten "by" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, kjenner du 80 % av parene i byen hvor du bor? Liten "by" da?

så er det sånn at jeg arbeider i en servicebedrift der det faktisk dumper svært mange folk innom i løpet av en dag,uke.mnd....

Da legger man liksom merke til folk.

Går du med bind foran øynene eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så er det sånn at jeg arbeider i en servicebedrift der det faktisk dumper svært mange folk innom i løpet av en dag,uke.mnd....

Da legger man liksom merke til folk.

Går du med bind foran øynene eller???

Jeg begynner virkelig å lure på hva slags underlig sted du bor på (og hva du jobber med)siden 80% av parene kommer inn sammen på stedet du jobber og mennene er tafatte nek.

Om de eksemplene du kommer med i første innlegg er fra jobbsammenheng og at du derfor jobber som eiendomsmegler må det virkelig være et pussig sted dersom 80 % av befolkningen vurderer å kjøpe bolig innenfor et forholdsvis kort tidsrom. Du er vel ikke over 60 og har ført statistisk regnskap over dette gjennom et langt yrkesliv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner virkelig å lure på hva slags underlig sted du bor på (og hva du jobber med)siden 80% av parene kommer inn sammen på stedet du jobber og mennene er tafatte nek.

Om de eksemplene du kommer med i første innlegg er fra jobbsammenheng og at du derfor jobber som eiendomsmegler må det virkelig være et pussig sted dersom 80 % av befolkningen vurderer å kjøpe bolig innenfor et forholdsvis kort tidsrom. Du er vel ikke over 60 og har ført statistisk regnskap over dette gjennom et langt yrkesliv?

Du vet det går faktisk an å gjøre vurderinger av folk over forholdsvis lang tid,samtidig som det faktisk er mulig å gjøre vurderinger ut fra et stort utvalg.

Når man jobber på en plass som han innom ca 500pers i løpet av dagen over mange år har man liksom grunnlag nok til å gjøre en vurdering av folk etterhvert.

Hvordan du gjør personvurderinger lurer jeg virkelig på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet det går faktisk an å gjøre vurderinger av folk over forholdsvis lang tid,samtidig som det faktisk er mulig å gjøre vurderinger ut fra et stort utvalg.

Når man jobber på en plass som han innom ca 500pers i løpet av dagen over mange år har man liksom grunnlag nok til å gjøre en vurdering av folk etterhvert.

Hvordan du gjør personvurderinger lurer jeg virkelig på...

Men hva slags sted er det du jobber på da, hvor alle kommer innom som par og det er kvinnene som bestemmer mens mennene tusler etter?

Synes det er en smule merkelig at alle disse nekene har samlet seg i din by.

Ut fra responsen du har fått på dette innlegget ser det jo heller ikke ut til at det er så overveldende mange som deler ditt inntrykk av menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva slags sted er det du jobber på da, hvor alle kommer innom som par og det er kvinnene som bestemmer mens mennene tusler etter?

Synes det er en smule merkelig at alle disse nekene har samlet seg i din by.

Ut fra responsen du har fått på dette innlegget ser det jo heller ikke ut til at det er så overveldende mange som deler ditt inntrykk av menn...

Nei det må være noe med lufta her da..

Eller øynene til folk her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...