irre Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 sitter her idag og da, hjemme fra jobb.. Orket ikke tanken på å gå på jobben og smile og være artig som vanlig.Sitter å tenker og grubler hvorfor jeg måtte ha denne nedturen nå, passer jævlig dårlig, (unnskyld ord) Men det passer jo egentlig aldri. Tok skrittet og ringte henne venninnen igår, det lettet jo litt, satt i tlf hele kvelden, stakkars henne men.. Hun skulle kontakte politiet for meg og høre om muligheter for meg, er jo litt pysete jeg.. Så jeg får vel vite idag åssen det gikk, LURER.. Nei, ikke lett dette her og føler denne nedturen er sikkelig, at jeg må virkelig få alt frem i dagslys, ting som kanskje aldri har vært fremme som jeg har gått og bært på alene fordi jeg er redd og ikke minst FLAU for å fortelle. Ikke veit jeg, men har snart prøvd alt tror jeg, føles sånn.. De jævla pikkene skal for fader ikke få ødelegge meg helt.. Det er jeg som sitter her og har det jævlig, mens de lever et normalt liv videre.. Ikke han ene da, han er jo ikke 100%, det er også noe som gnager.. Fikk vite at han som har misbrukt meg gjennom 6 år, fra 8 til 14 år.. At han er 7 år i hodet.. Hvordan er det mulig, han klarte jo å hjernevaske meg, og hva veit egentlig en 7 åring om sexliv, ikke så mye som han mannen her iallefall.. Han var 40 år den gang. Og jeg var ikke den eneste som ble lurt av han... Nei, utspekulert drittsekk kaller vi han.. Fikk mildere streff fordi han ikke var 100%.. DUSTEN spiller sikkert dummere bare. Mens han andre lever et normalt liv, det plager meg.. Og han og familien var jo som familie for meg.. Men jeg ble jo ikke trodd.. Fikk bare i tryne fra kona hans "at man må være to for å ha sex" piss meg i øret, hun ble selv misbrukt når hun var liten.. Nei sånne skulle vært kappet av junior på.. Hører sytemmene deres hvisker i øret, å så deilig du er ååå.... blir kvalm, det er til å spy av.. Unnskyld for at jeg skriver så mye, og mye dritt og sånn, men må bare få litt tanker ut nå.. Men nå skal jeg gå meg en skogtur, prøve rense tankene litt i frisk luft.. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123291-jaja/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.