Gå til innhold

Kyss


Gjest Anne Signy

Anbefalte innlegg

Gjest Anne Signy

Jeg har et litt merkelig problem. Jeg liker ikke å kysse, altså munn mot munn. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, det er litt ekkelt å kjenne pusten hans mot munnen og nesa mi. Jeg synes det er ekkelt når noen presser munnen mot min, eller stapper tunga inn i munnen min. Det går greit hvis jeg holder pusten, men det kan man jo ikke gjøre så lenge.

Jeg kan ikke akkurat si til kjæresten min at jeg ikke liker å kysse ham heller, hva skal jeg gjøre?

Jeg må legge til at vi har et godt sex-liv ellers. Jeg er veldig glad i og tent på kjæresten min. Men det er altså dette med kyssingen...

Jeg har møtt kun én gutt jeg virkelig likte å kysse, da var jeg 18 år og klinte med ham på en fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det ikke er noe annet å gjøre enn å innse at folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Men jeg må innrømme at det høres litt rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja

litt rart at du da har likt å kline en gang før??

helt ærlig.. noen er det IKKE godt å kysse. De har ikke samme kysse stil som tenner deg. Finn en som kysser slik du liker... Er ikke lett å endre på de heller.

Det er liksom et kriterie når jeg vil bli bedre kjent med noen.. at jeg liker å kysse og liker å være sammen med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv ikke etter han er nybarbert og har nypussede tenner og dufter og smaker godt? legger du hodet på skakke, slik at du unngår å treffe nesen hans?

kanskje dere kysser for lenge? det må jo ikke være tungekyss... prøv med noen bløte, myke kyss isteden? små og mange...

hvordan vet du at du er forelsket og ikke bare kåt når du ikke får plutselig lyst å kysse ham og sommerfugler i magen av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...