Gå til innhold

Til Irene Grøneng


Gjest pårørende

Anbefalte innlegg

Gjest pårørende

Når trygdekontoret har somlet med saksbehanldingen slik at de er flere uker forsinket,vedtaket kommer den 11 og de sier at penger blir sendt ut fra dem den 1 og derfor må en vente til januar.Er det ingenting som helst saksbehandler kan gjøre for at vedkommende kan få penger før? Er systemet virkelig så firkantet?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Det kommer an på hvilken ytelse det gjelder. Gjelder det pensjon (herunder overgangsstønad) kan TK utbetale for desember selv om kjøringen for denne mnd er tatt, men det betyr litt ekstraarbeid.

Gjelder det sykepenger/(attføring er det ikke noe problem i det hele tatt.

Bidragssystemet kjenner jeg ikke, så gjelder det bidrag kan jeg ikke svare på om det lar seg gjøre å overstyre rutinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pårørende

Det kommer an på hvilken ytelse det gjelder. Gjelder det pensjon (herunder overgangsstønad) kan TK utbetale for desember selv om kjøringen for denne mnd er tatt, men det betyr litt ekstraarbeid.

Gjelder det sykepenger/(attføring er det ikke noe problem i det hele tatt.

Bidragssystemet kjenner jeg ikke, så gjelder det bidrag kan jeg ikke svare på om det lar seg gjøre å overstyre rutinen.

Det gjelder etterbetaling av grunnstønad,ellers tusen takk for svar.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...