Gå til innhold

Har dverger dverggpikk?


Gjest undrer meg bare

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri sette en dverg naken, men det er vel tvilsomt om en dverg har en diger slamp av en pikk. Hvis den skulle være f.eks 18 cm i stiv tilstand, så kan han glatt suge seg selv eller slå seg i svime med den.

Vil vel anta at den står i forhold til personens størrelse, uten at den behøver å være mikroskopisk av den grunn. Antagelig i det nedre området av en normal størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dverger har normal størrelse på overkroppen og hodet. Det er kun armer og ben som er av dvergvekst, derfor den korte kroppslengden. Forøvrig er de helt normale, og når det er sagt, kan du slutte deg til resten selv...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sette en dverg naken, men det er vel tvilsomt om en dverg har en diger slamp av en pikk. Hvis den skulle være f.eks 18 cm i stiv tilstand, så kan han glatt suge seg selv eller slå seg i svime med den.

Vil vel anta at den står i forhold til personens størrelse, uten at den behøver å være mikroskopisk av den grunn. Antagelig i det nedre området av en normal størrelse.

Som molli sier, så er det ikke slik. Dverger har tross alt en kropp som ikke står i "normal" proposisjon til seg selv.

".................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som molli sier, så er det ikke slik. Dverger har tross alt en kropp som ikke står i "normal" proposisjon til seg selv.

".................."

"Proporsjon" skulle det være.

".................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dverger har mindre peniser enn normalt store mennesker. De er ikke like små forholdvis som kroppen er, men noe mindre. Også her er det variasjoner.

Det finnes en "nyinnspilling" av snøhvit og de 7 dverger, søk på google så får du se noen bilder av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dverger har normal størrelse på overkroppen og hodet. Det er kun armer og ben som er av dvergvekst, derfor den korte kroppslengden. Forøvrig er de helt normale, og når det er sagt, kan du slutte deg til resten selv...!

Er det da så lett å slutte seg til resten selv?

Hvis det er ekstremitetene som er kortere/mindre enn normalt, så....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det da så lett å slutte seg til resten selv?

Hvis det er ekstremitetene som er kortere/mindre enn normalt, så....?

Jeg snakket om torsoen. Den er normal. For svingende, jeg har SETT det. De ser ut til å være komplett utstyrt der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket om torsoen. Den er normal. For svingende, jeg har SETT det. De ser ut til å være komplett utstyrt der nede.

Det har du sikkert rett i.

Men jeg bare MÅTTE kommentere ditt utsagn om at "resten kan du slutte deg til selv".

Når det som "henger fast på torsoen" er kortere, så sa "logikken" min at det like gjerne kunne bety at junior også var nettopp det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...