damedame Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Først: takk for rosene Så til poenget: Jeg har registrert at du er nyutdannet og arb.ledig sosionom. OG jeg har registrert at du er ei veldig oppegående ung dame, som kan gi gode svar på mange og varierte problem/spørsmål her inne. Du legger sikkert ned litt tid og arbeid for å finne svar på det folk spør om. Det jeg vil frem til: Du virker veldig dyktig, og jeg tror du kunne gjort en god jobb om du kom i arbeid. Oppsøker du relevante arbeidsteder for å spørre om der kan være stilling kan være aktuell for deg? "Selger" du deg selv godt i jobbintervjuer og når du ev. har oppsøkt bedrifter som ikke har annonnsert ledige stillinger? Dette ble veldig rotete skrevet, men jeg tror du tar poengene mine 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123376-soleil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei og takk for hyggelig tilbakemelding Jeg er nok ingen god selger. Heller ikke til å selge meg selv, dessverre. Jeg har kontaktet en del arbeidsplasser som ikke har utlyste stillinger, men siden det stort sett er innen det offentlige så må de lyse ut stillingene før de ansetter folk. Jeg er støttekontakt for en ungdom noen timer i uka og prøver å gjøre "det lille ekstra" som gjør at de tenker over meg i barnevernet og kommunen det gjelder. Problemet er ikke jobbintervju, men å komme så langt. Jeg har inntrykk av at jeg klarer å skape et positivt bilde av meg selv på intervju, men jeg får sjelden sjansen til å komme dit fordi jeg har lite erfaring og de har andre kandidater med bedre kvalifikasjoner. Jeg håper jeg kan få brukt meg selv til annet enn å svare på innlegg på dol, ja. Er jo lærerikt og interessant det, men det betaler ikke husleia. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123376-soleil/#findComment-747535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.