Gå til innhold

NRK-serie med en ulv og noen killinger - "Mum is home"


Gjest DaBigBadWolf

Anbefalte innlegg

Gjest DaBigBadWolf

Den gikk på NRK for noen år siden, og jeg husker at den var veldig bra. Husker ikke om det var serie eller film. Men der var en veldig fin sang som het "mom is home" eller noe sånt.

Er det noen som har sett og husker denne? Er den å få kjøpt på video? Hva heter den orginalt? Kommer NRK til å sette opp en reprise?

Grunnen til at jeg spør, er at jeg kunne tenke meg å vise den til ungene mine..

Takker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er en musical bygget på eventyret om de 7 geitekillingene. Var "liten" da jeg så den sist, så jeg husker ikke noe mer. Men jeg var veldig fascinert. Men spør nrk da vel! noen der må jo vite noe.

Sangen Mommy's home er nettopp gitt ut på nytt med en eller anne gruppe. Noen andre her kan sikkert hjelpe deg.

Unnskyld mye noe noe noe, trøtt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en musical bygget på eventyret om de 7 geitekillingene. Var "liten" da jeg så den sist, så jeg husker ikke noe mer. Men jeg var veldig fascinert. Men spør nrk da vel! noen der må jo vite noe.

Sangen Mommy's home er nettopp gitt ut på nytt med en eller anne gruppe. Noen andre her kan sikkert hjelpe deg.

Unnskyld mye noe noe noe, trøtt nå.

Husker at serien var mer bygget som en musikal, og en del dans og skøyter!

ELSKET den serien, spes svalefamilien!

Skulle ønske den gikk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lis@bet

Si fra til meg hvis du finner ut av det - jeg elsket denne miniserien da jeg var liten! Den gikk over to episoder, og jeg har sett den 2 ganger.

Rigget til kassettspilleren min foran TVen, satte på rec, og ba mamma streng beskjed om å hysje mens jeg tok opp musikken!! Var verre med undulatene mine, de pippet som de selv ville.. Har kassetten enda. Med kvitter, nys og diverse kvalt latter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...