Gå til innhold

sa ifra...

Anbefalte innlegg

Tok telefonen til politiet igag, fortalte hva som hadde skjedd, navn osv. Men sa jeg ikke ville anmelde, men kun hvis han blir tatt for noe liknende seinere kan jeg vitne til og fortelle min historie da.. Purke mannen var veldig allright å snakke med og sa jeg bare måtte ringe tilbake om jeg lurte på noe, eller bare ville snakke.

Men alikevel sitter jeg her, og teneker jaja, (irre) hva fikk du ut av dette?? Kunne ønske han hadde noe på seg så han ble tatt.. Jeg vil ha hevn, er det så rart?? Men jeg har jo gjort noe såklart.. Men sitter fortsatt med all dritten i hodet, er helt nedfor, og kunne bare ønske jeg kunne legge meg ned og ikke våkne opp igjen.. Er så lei, me ndet går vel ikke ann å synke mer nå, så må vel bare gå en vei.. håper jeg..

Er hjemme fra jobb idag og, men imorra må jeg ta på meg maska og gå på jobb, gruer meg litt.. Har med kunder å gjøre så må jo være blid som ei sol da som vanlig..

Nei, jeg håper dette har en ende snart, det som skjer er vel at jeg stenger alt ute igjen så går det en stund, veit ikke jeg.. Men vil ikke nå at noen skal vite jeg sliter, og orker ikke tanken på en ny psykolog og orker heller ikke tanken på henne gamle.. Så sår her som et ? og føler meg egentlig ganske alene...

Lyst til bare å ty til spriten, men har liksom en liten stemme som sier at jeg ikke må gjøre det at jeg er sterkere enn så.. Men veit ikke jeg......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123429-sa-ifra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mamma til gutter

Kjære deg Irre.

Så flink du var. Du har all grunn til å være stol av deg selv. Dette er en gor hjelp på veien for å kunne se videre. Selv om jeg vet at det er vanskelig å tenke sånn nå, så er det håp for deg og meg ja for oss alle.

Selv valgte jeg å anmelde min overgriper og det hjalp. Han fikk ikke skadet flere, tørte ikke tenker jeg fordi han visste at politiet hadde han i bildet. Dersverre døde han og jeg sitter igjen med mange vanskeloge stunder, men jeg er alikevel glad jeg valgte å si i fra.

Kan du ikke love å ta kontakt med dem hvis det skulle bli noe mer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123429-sa-ifra/#findComment-748757
Del på andre sider

Kjære deg Irre.

Så flink du var. Du har all grunn til å være stol av deg selv. Dette er en gor hjelp på veien for å kunne se videre. Selv om jeg vet at det er vanskelig å tenke sånn nå, så er det håp for deg og meg ja for oss alle.

Selv valgte jeg å anmelde min overgriper og det hjalp. Han fikk ikke skadet flere, tørte ikke tenker jeg fordi han visste at politiet hadde han i bildet. Dersverre døde han og jeg sitter igjen med mange vanskeloge stunder, men jeg er alikevel glad jeg valgte å si i fra.

Kan du ikke love å ta kontakt med dem hvis det skulle bli noe mer.

Har anmeldt min overgriper.Hva jeg fikk ut av det ?At han ble tatt inn til avhør ! At noen stilte han ansvarlig for det han har gjort mot meg!Han han fikk føle redsel og skam, om så i bare noen timer.Det var deilig, veldig deilig....

Også håper jeg selvsagt at det har hjulpet på å hindre flere overgrep fra han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123429-sa-ifra/#findComment-748907
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...