Anniken79 Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Tusen takk for svar. Har ikke prøvd å skrive, kanskje jeg burde bli flinkere til det. Men er ikke alltid like lett. Har fått snakke med en på smi nå. Endelig! Hun sier det er en helt normal reaksjon. Hun var lei seg for at de ikke hadde forberedt meg på det. Men det er sikkert ikke så lett for dem å holde styr på hva jeg har snakket om før, for hun jeg går til er borte og hun jeg skulle ha som støtteperson i den tiden er sykemeldt. Jaja, det var veldig godt å snakke med henne. Ja, Maar. Jeg føler det som om jeg mister fotfestet. Er redd mine egne reaksjoner, er rett og slett redd meg selv. Og tankene kommer, de er vanskelig å styre. Men er redd det skal tippe helt for meg om jeg slipper alt løs. Og det vil jeg ikke, nå som jeg kanskje kan få fast jobb og alt. Kanskje jeg er redd det skal ende i et nytt selvmordsforsøk eller noe. Klarer liksom ikke helt å styre sinnet dit det burde være. Er så lei av at dette skal få ødelegge for meg, jeg orker det snart ikke mer. Skal det aldri ta slutt? Blir det ikke bedre en gang? Joda, jeg kjenner nå at jeg har lyst til å skrike og hyle og rasere. Men det passer jævlig dårlig, for jeg er på jobb nå og skal jobbe hele helgen. Så det går nok ikke så bra. Må holde maska. Men skal prøve å holde meg fast en liten stund enda. Kanskje det går over da......?! Nå må jeg få meg noe mat. Glemmer å spise når jeg har det sånn, men må jo spise hvis jeg skal klare jobben. Klem til dere begge 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123454-maarpomona/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pomona Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei. Hold ut. Ting blir bedre. Tro meg! Selv om det stormer mye rundt deg nå har jeg tro på at du kommer deg mer eller mindre uskadet ut av denne stormen, med mange viktige erfaringer. Så bra at du klarer å jobbe. Får du litt pause fra alle tankene da? Du vet vel at vi her inne er laget av det solide materialet? Det er vi som er de sterke, som klarer å stå i denne situasjonen. Du er en av de sterke, sant! Ønsker deg ei god helg, og sender deg mange oppmuntringstanker. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123454-maarpomona/#findComment-748498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anniken79 Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Hei. Hold ut. Ting blir bedre. Tro meg! Selv om det stormer mye rundt deg nå har jeg tro på at du kommer deg mer eller mindre uskadet ut av denne stormen, med mange viktige erfaringer. Så bra at du klarer å jobbe. Får du litt pause fra alle tankene da? Du vet vel at vi her inne er laget av det solide materialet? Det er vi som er de sterke, som klarer å stå i denne situasjonen. Du er en av de sterke, sant! Ønsker deg ei god helg, og sender deg mange oppmuntringstanker. Klem Tusen takk for oppmuntringstankene og klem og støtte. Ja, vi er nok sterke som holder ut. Vi gjør jo det, er jo her enda. Tror jeg hadde tippet fullstendig om jeg ikke hadde hatt jobben. Når jeg har den må jeg jo stå opp om morgenen, ta meg sammen og tvinge meg til å tenke på andre ting innimellom. Det er slitsomt, ikke alltid så lett. Men det går. Og det er jeg glad for. Det er best når det er travelt. Hvis det er rolig kommer tankene likevel. Og sånn som i går kom det en mann som var veldig lik overgriper. Jeg sto som naglet i gulvet og stirret på ham som om han skulle vært et spøkelse. Måtte ta meg sammen for å ikke rygge bakover. Stakkars mann, han kunne jo ikke noe for det. Heldigvis var det noen andre der som kunne snakke med ham. Det var en ekkel opplevelse. Men jeg kan jo ikke stenge meg inne.....Det er da ikke sunt. Jeg skal prøve å holde ut, jeg lover. Klem tilbake 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123454-maarpomona/#findComment-748859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maar Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hei. Hold ut. Ting blir bedre. Tro meg! Selv om det stormer mye rundt deg nå har jeg tro på at du kommer deg mer eller mindre uskadet ut av denne stormen, med mange viktige erfaringer. Så bra at du klarer å jobbe. Får du litt pause fra alle tankene da? Du vet vel at vi her inne er laget av det solide materialet? Det er vi som er de sterke, som klarer å stå i denne situasjonen. Du er en av de sterke, sant! Ønsker deg ei god helg, og sender deg mange oppmuntringstanker. Klem Jeg tror du klarer dette fint jeg, selv om nedoverbakkene er der av og til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123454-maarpomona/#findComment-748904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.