Gå til innhold

Errr. tabbe


Gjest Stasjonsarbeideren

Anbefalte innlegg

Gjest Stasjonsarbeideren

Jeg jobber litt på en bensinstasjon. I kveld kom det en kar innom og kjøpte en pakke kondomer (89 kr. pakka, for øvrig). I det han var han på vei ut, kom det fra meg: "God fornøyelse!" Han stirra på meg, rista på huet og gikk ut. Åssen i all verden klarte jeg å si noe sånt.. Jeg fatter det ikke..

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

Hehe! Innimellom bare ramler det ut noen meldinger en ikke helt kan forklare hvor kom fra..

Bror min meldte "heisann enøye" til en dame med lapp over øyet engang..Alle bare glodde på ham og lurte på hva i all verden som gikk av ham.

Han hadde bare dazet helt ut og antatt at lappen var et slags fashiostatement og altså ikke tenkt på det mest nærliggende, nemlig at det var noe galt med øye..Det var svært pinlig.

Muttern hadde også en flott en synes jeg, hun skulle trøste svigermoren som var på bedringensvei etter alvorlig sykdom og mente med masse fakter og peking "at herifra går det jo bare oppover" "Rett opp!" Og skjønte ingenting da pasienten begynte å snufse&grine..;) Men den måtte de allikevel bare glise av begge to..

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke nå nei

*ler* Herlig, dette ler du av imorgen :- )

Naboen vår var prost og da han ble pensjonert, spurte faren min om han var avprostituert.

Han ble kjempesur. Ikke så rart kanskje, men vi ler av det enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Ja man får vel håper han koste seg. Om han ikke gjorde det hva skulle han da kjøpe dem for. Kanskje det var for sønne. Han var sikker misunnelig...

Stå på, sånn skal det låte synes jeg. Folk uten humoristisk sans får bare ha det så godt.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra! Vi trenger flere slike kommentarer og utsagt i livet :-)

Jeg hadde ihvertfall tatt det humoristisk om det var jeg som hadde handlet kondomene.

"....................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...