Gå til innhold

det går an å spørre?


Gjest Serenio

Anbefalte innlegg

Gjest Serenio

Jeg mistet antakelig nøklene mine et eller annet sted på Valdresflya i starten av september. På knippet satt en liten grå tiger-bamse, og det var en 5-6 nøkler på knippet. Noen som har funnet det?

*dypt sukk*

(må inn i garasjen og hente vinterdekkene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lykke til da

la igjen mobilen på et Braathens-fly...Enda jeg vet hvor den lå og sa fra to minutt etter flyet hadde reist videre (bare ett kvarters tid etter vi gikk av) så klarer de ikke finne den. Grunnen er at flyene blir rengjort på forskjellige måter på de stedene de lander ettersom hvor mye tid de har...

I reneste Nancy Drew-stil fant jeg etter et tyvetalls telefoner ut at flyet hadde reist til Nice dagen etter og sikkert blitt rengjort skikkelig der...

Noe som igjen betyr at den kan ligge på flyplassen i Nice...

Kanskje jeg skulle anmelde Braathens for tyveri ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...