Gå til innhold

Svaner kjærlighet i forhold til menn


Gjest Bente Maria

Anbefalte innlegg

Gjest Bente Maria

Jeg er 35 og har vært sammen med tilsammen 4 menn i mitt liv. I alle forholdene har jeg savnet kjærlighet og noe dypere, berøring utenom sex. Jeg synes det kan virke som om menns svar på kjærlighet er sex. Når jeg har omfavnet mine menn, gitt dem en klem eller forsøkt å berøre,stryke, kose med så har jeg blitt avvist fordi de har vært redd for at det hver enste gang skal føre til sex, noe som for meg ikke har vært mitt mål.Mesteparten av den kjærligheten jeg har oppnådd i mitt liv er gjennnom mine barn. Er det menn som er slik eller har jeg ikke møtt de riktige mennene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

er det ikke bare å snakke om dette med dem da?

Ha, ha den var god. Har du lang erfaring med å snakke med menn om følelser? :o)

Nei seriøst, enkelte takler det bare ikke. Sånn er min erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha den var god. Har du lang erfaring med å snakke med menn om følelser? :o)

Nei seriøst, enkelte takler det bare ikke. Sånn er min erfaring...

Jeg har tydligvis andre erfaringer. Har nesten alltid bare vært med gutter, og hatt få venninner. Mange er flinke til å snakke om følelser.

Men ser jo at andre helst ikke vil prate... Kanskje derfor jeg trives så godt med gutter. De er mer opptatt av å GJØRE ting, ha det hyggelig, enn å sitte å analysere detaljer...

Dette er ikke dype tanker fra min side, for jeg er nemlig opptatt av å pakke fjellsekken akkurat nå...Jmf,. GJØRE ting, i stedet for tenke/snakke....Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra naturen er det lagt sterke sexdrifter hos menn, for å sikre at det tas initiativ til menneskehetens videre forplantning. Dette gjør at det er helt naturlig at menn blir seksuelt opphisset ved nærheten av en kvinne.

Syns du det er en dum ting?

*rister oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra naturen er det lagt sterke sexdrifter hos menn, for å sikre at det tas initiativ til menneskehetens videre forplantning. Dette gjør at det er helt naturlig at menn blir seksuelt opphisset ved nærheten av en kvinne.

Syns du det er en dum ting?

*rister oppgitt på hodet*

Jo, men man må vel kunne ønske seg at menn har noen flere dimensjoner OGSÅ? Sex er bare en liten del av et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men man må vel kunne ønske seg at menn har noen flere dimensjoner OGSÅ? Sex er bare en liten del av et forhold.

Det faktum at menn blir opphisset av å kose med en kvinne, er altså en uting?

Jada, et forhold består av mye mer enn sex, det vet også jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Maria

Fra naturen er det lagt sterke sexdrifter hos menn, for å sikre at det tas initiativ til menneskehetens videre forplantning. Dette gjør at det er helt naturlig at menn blir seksuelt opphisset ved nærheten av en kvinne.

Syns du det er en dum ting?

*rister oppgitt på hodet*

Nei, det er ikke dumt, men nærhet skal ikke alltid føre til sex, av og til har en behov for nærhet uten at en er tent. Det blir vel litt slitsomt i lengden om mannen jeg er sammen med må ha sex med meg hver gang jeg koser med ham, det tror jeg heller ikke han hadde orket. Jeg vil kose ofte og elsker å kysse, beføle en mann på kroppen uten at jeg behøver å befele hans penis. Dette er noe jeg gjør ofte, kanskje noen vil si at det er klengete, men jeg har behov for den nærheten uten at det skal innvolvere sex hver gang. Det jeg savner er at menn gjør det samme med meg, omfavner meg, stryker meg og tar på meg uten at det skal dreie seg om sex. Jeg synes det er ensomt og trist når jeg ikke mottar slik oppmerksomhet. Sex trenger nemlig ikke å dreie seg om kjærlighet, det handler om å tenne på det fysiske ofte, men jeg savner det å bli elsket for den jeg erJeg føler at jeg trenger bevis for at jeg blir elsket, altså at begge parter skal like mye nærhet og kos og ikke bli irritert fordi han/hun ikke vil ha sex akkurat nå. det er jo ikke sex det dreier seg om, derfor føles det som om jeg blir avvist fordi han tror det skal ende i sex hele tiden. Han liker heller ikke at jeg koser med ham etter sex, da er han vel kanskje redd for at jeg vil mer i sengen, men det er ikke slik. Jeg lurer på om det er kvinner som har det på samme måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg har tydligvis andre erfaringer. Har nesten alltid bare vært med gutter, og hatt få venninner. Mange er flinke til å snakke om følelser.

Men ser jo at andre helst ikke vil prate... Kanskje derfor jeg trives så godt med gutter. De er mer opptatt av å GJØRE ting, ha det hyggelig, enn å sitte å analysere detaljer...

Dette er ikke dype tanker fra min side, for jeg er nemlig opptatt av å pakke fjellsekken akkurat nå...Jmf,. GJØRE ting, i stedet for tenke/snakke....Hehe.

Koselig. Jeg skulle ønske min mann kunne snakke litt om følelsene sine iallefall. Men du har rett i det at det er helt ok å ha guttevenner. Dessuten tror jeg ungdommene idag har litt lettere for å snakke med hverandre. Iallefall har min datters venner det, både gutter og jenter!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det faktum at menn blir opphisset av å kose med en kvinne, er altså en uting?

Jada, et forhold består av mye mer enn sex, det vet også jeg.

Nei, jeg har aldri sagt at det at en mann blir opphisset av kos med en kvinne er en uting. Det som er så tragisk med menn er at så fort pikken står, så er det ikke mulig å få et vettugt ord ut av fyren. Og hvis man vil ha et vettugt ord ut av en fyr, så kan man kanskje tro at det er lurt å knulle han først, men da mister han jo totalt interessen, så det er det dummeste man kan gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Nei, jeg har aldri sagt at det at en mann blir opphisset av kos med en kvinne er en uting. Det som er så tragisk med menn er at så fort pikken står, så er det ikke mulig å få et vettugt ord ut av fyren. Og hvis man vil ha et vettugt ord ut av en fyr, så kan man kanskje tro at det er lurt å knulle han først, men da mister han jo totalt interessen, så det er det dummeste man kan gjøre!

*humrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har aldri sagt at det at en mann blir opphisset av kos med en kvinne er en uting. Det som er så tragisk med menn er at så fort pikken står, så er det ikke mulig å få et vettugt ord ut av fyren. Og hvis man vil ha et vettugt ord ut av en fyr, så kan man kanskje tro at det er lurt å knulle han først, men da mister han jo totalt interessen, så det er det dummeste man kan gjøre!

Du ønsker visst å endre naturens mange lover?

Bli lesbisk du, det er mange normale kvinner nok til oss normale allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...