Gå til innhold

flau over noe trenger hjelp


gho

Anbefalte innlegg

hei eg trenger litt råd, når eg har samlei med en jente og det går bestandig forfort hvorfor gjør det ? eg håper at noen kan hjelpe meg , det har skjedd vær gang, eg e litt flau over det , eg tør ikke å få meg dame ennå Pliz hjelp meg , jeg er 19 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan f.eks sørge for å få utløsning før samleie, enten tidligere på dagen, eller før dere hopper til køys/før hun hopper på kjøkkenbenken ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harrymann

Hei du!

Æ e nu 27 og har vært over det dær problemet. Men det e jo rundt din alder det kainn være ett problem.

Det æ syntes va greit å gjøre va å ga å dra i løken litteranne førr æ sku træffe dama, dermed så sku det meir tell førr spruten sto når æ va med ho..... etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...