Gå til innhold

Hva hjelper mot å være sur?


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Gå stad og legg deg. Det funker for meg. Når jeg våkner igjen føles alt meget bedre. Ellers hjælper det med sjølironi, men det virker det jo som du allerede er i gang med.

Men husk: Den største glede du kan ha, er å gjøre andre glad. Så hvis du gjør noe skikkelig fint mot noen, så blir du nok glad tenker jeg:-)

Jeg gikk og la meg, og er blid igjen idag:) Det hjalp det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Legg deg under dyna og furt. Når det blir for kjedelig, er du sikkert blid igjen ;o). Det hjelper i hvert fall meg. Har du PMS eller?

Jeg gikk og la meg, og furtet under dynen i stedet, og i dag er jeg blid igjen.. Bare en midlertidig humørfortstyrrelse får jeg tro:o) Sjelden har jeg vært så sur uten grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Forsvinn inn i en god bok. Når du kommer ut igjen, så er du nok i bedre humør.

Eller lytt til yndlingsmusikken din.

Takk for svar.. Er blid igjen nå, men bok&musikk hjelper alltid mot furting:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Hadde det ikke vært for at det er søndag, skulle jeg anbefalt en real shoppingunde. Det pleier å kurere gruff:-) !

Det er effektivt! Jepp:o)

Men nå er jeg blid igjen i dag, da.. Var heldigvis en en-dags greie, redd typen hadde flyttet ut om jeg hadde tveret den der noe særlig lenger.. Jeg var rett og slett skikkelig guffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk og la meg, og furtet under dynen i stedet, og i dag er jeg blid igjen.. Bare en midlertidig humørfortstyrrelse får jeg tro:o) Sjelden har jeg vært så sur uten grunn.

Det er skikkelig plagsomt å bli så sur at man ikke klarer å ta seg sammen.

Men nå har du jo funnet løsningen også. Forbli under dyna til du er blid igjen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest El stupido

Ut i skogen - opp i trærne .....lykken og gleden blinker i det fjerne!!!!! :)

Smil og vær glad for hver dag som går.....

Smil til verden, og verden smiler tilbake...

Kjøp tre dobbelruller med SMIL!! Spis alle i løpet av de nærmeste tre timene!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...