Bassisten Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Ja sånn er det. Er man først innom ein tur, så er det ingen her. Typisk DOL. Eg har visst slutta å dole - det berre skjedde ein gong i sumar, og har blitt sånn sidan. Sidan sist har eg blitt foreldrelaus, og elles har eg stort sett berre jobba. Sånn er det med den saken. Kos dykk! 0 Siter
carma Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Det hender av og til at vi har det litt bra også da... Sånn noen ganger liskom...? :-p 0 Siter
Bassisten Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Skrevet 19. oktober 2003 Det hender av og til at vi har det litt bra også da... Sånn noen ganger liskom...? :-p Hehehe... Sant nok. I kveld har eg hatt ein haug med deilige unge jenter som har sikla etter meg der eg sto på scena. Det er jo alltid kult! ;-) Men før du skriv noko, bb: Det var deg eg ville ha med heim! :-) 0 Siter
carma Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Hehehe... Sant nok. I kveld har eg hatt ein haug med deilige unge jenter som har sikla etter meg der eg sto på scena. Det er jo alltid kult! ;-) Men før du skriv noko, bb: Det var deg eg ville ha med heim! :-) pfffffffft.... Sæææææærlig! 0 Siter
Bassisten Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Skrevet 19. oktober 2003 pfffffffft.... Sæææææærlig! *Plystrer og ser i taket* 0 Siter
Anki Skrevet 22. oktober 2003 Skrevet 22. oktober 2003 Oi! Blitt foreldreløs? Så trist da... Koselig å se deg og carma her igjen forresten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.